Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

C 360 - Regeneracja regulatora obrotów. Części.

2139622 20 Mar 2014 16:40 4329 7
  • #1 20 Mar 2014 16:40
    2139622
    Poziom 11  

    Witam! W związku z tym, że robię mały remont to zajrzałem do regulatora obrotów pompy wtryskowej. Pierwsze co widzę to wióry aluminiowe, a potem rozsypaną głowicę i ciężarki. Jeszcze trochę i wytarłoby dziurę w obudowie. I teraz mam pytanie jest jakiś sklep, raczej na internecie, bo u mnie w okolicy takowego nie ma, z takimi częściami. Nie chodzi mi o samą głowicę ale np o dodatkowe części jak np uszczelniacze? I jeszcze się zapytam czy istnieje tylko jeden rodzaj głowicy, bo np widziałem taką bez wpustu na klin (chyba bo to tylko zdjęcia)?

    PS http://sklep.techrol.com/glowica-regulatora-obrotow-c-360-r820006-r8-2-00-06-cb02-067.html

    np ten

  • #2 20 Mar 2014 17:05
    113673
    Usunięty  
  • #3 20 Mar 2014 21:15
    2139622
    Poziom 11  

    Możesz coś więcej, bo z Twojej odpowiedzi niewiele wynika. Mi chodzi jedynie o regulator obrotów, jak będzie źle chodzić to owszem zawiozę ją do zakładu. Ale nie widzę żadnych problemów z wymianą ciężarków. Tam nic się nie ustawia poza dawką wzbogacenia i luzem między dźwignią a mufą. Proszę tylko o drobne podpowiedzi!

  • #4 20 Mar 2014 21:50
    113673
    Usunięty  
  • #5 20 Mar 2014 22:50
    seweryn7701
    Poziom 30  

    W takiej sytuacji jedyne co można zrobić i pomoże to Pozbawić silnik powietrza. Stanie praktycznie od razu. A co do pompy to bym się nie bawił. jak goniła na wiórach to nie wiadomo co jeszcze będzie do wymiany. Na moje oko nawet jeśli znajdziesz dostęp do części to taka partyzantka może ci przynieść więcej strat niż korzyści. Oddaj pompę pompiarzowi.
    Nie zdziwię się jak wymieni cały regulator i nie będzie się bawił w drobiazgi.

  • #6 21 Mar 2014 21:24
    2139622
    Poziom 11  

    Odezwę się jak coś się ruszy. A pompiarz też nie wiadomo co wsadzi do środka. Jakieś odzyski sprzed 20 lat. Nie uśmiecha mi się też kupowanie nowego regulatora bo to jest kosmiczny koszt. Nie żebym się chwalił, ale mam bliskiego, który się na tym trochę zna. Wióry były, bo wytarło obudowę. I tyle. Jest jakiś myk aby wymienić łącznik listwy z dźwignią główną, bez odkręcania obudowy regulatora?

  • #7 21 Mar 2014 21:48
    ftp.kowal
    Poziom 33  

    Nom jest. rozbierasz prawie cała pompę. Czyli wyciągasz wszystkie sekcje i wtedy listwę możesz przekręcić. Co do regulatora części są dostępne bez problemu. W przeciwwagach są tulejki zazwyczaj je się tylko wymienia plus nowa oś. Jeśli tulejki to za mało to regulator złom. Jeśli poszły opiłki to i tak pompa do rozbiórki bo na pewno coś dostało się na łożyska.

  • #8 07 Kwi 2014 21:01
    2139622
    Poziom 11  

    No i sprawa rozwiązana. Wczoraj silniczek odpalił elegancko już nie ma kosmicznych wahań obrotów. Wszystko działa jak należy. Najtrudniejsza sprawa to było odkręcenie tych 5 śrub, ale się udało. I tak jak mówię, wcześniej silnik gasł przy schodzeniu z obrotów i "wachlował" gdzieś o ok 200 obr. Teraz tyka elegancko. Dzięki wszystkim za pomoc. Jak ktoś chciałby zobaczyć pracę silna przed i po mam film, mogę go udostępnić na sieci. Pisać

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME