Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Problem Autoalarm Magicar FAI 440

jarek81 07 Apr 2005 20:52 7701 17
    jarek81
    Level 11  
    Oto link do schematu połączenia alarmu: http://www.magicar.pl/pdf/opis_przewodow.jpg
    Bardzo prosze kogoś o podpowiedź.
    drzwi+ skąd to wziąć, albo co przez to rozumieć, drzwi- to chyba wyłączniki krańcowe lubamasowe jak ktoś woli,
    +światła stop bo o ile wiem to na pedale hamulca jest wyłacznik masowy czyli nie +, i ostatnia rzecz jak dokładnie połaczyć przekaźnik (86 85 30 87a) czy między 86 a przewodem żółtym powinno być podłączone +12v po stacyjce?. aha i do czego podłączyć 30 i 87a patrz rys. bo nie jest to dla mnie jednoznaczne. Proszę o konkretną podpowiedź, zwłaszcza, że jestem laikiem w tym temacie, a bardzo chcę to podłączyć samodzielnie-założyłem sie z kolegą, że to zrobie. :) Samochod, w którym próbuje to uczynić to VW Polo '92r.
    yasiu.brzeg
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Drzwi + podłączasz tylko w samochodach gdzie takie sterowanie z drzwi występuje. Jak sterowane są masą jak w większości nie podłączasz tamtego przewodu. W polo sterowane masą.

Co do przekaźnika, tak musi to być zasilanie po zapłonie. Do styków roboczych przekaźnika tj 30 i 87a podłączasz obwód, który chcesz zablokować ( rozcinając przewód który służy do zasilania tej rzeczy co odcinasz), czyli na którym chcesz zrobić odcięcie np. pompa paliwa, cewka zapłonowa, elektrozawór w dieslach.
    Myślę że wszystko już wiesz POZDRAWIAM
    jarek81
    Level 11  
    dzieki serdeczne. Twoje wyjaśnienie jest absolutnie wystarczalne. :)
    mountez
    Level 11  
    Witam! Dołącze sie do tego tematu, zeby nie zakladac nowego o tej samej nazwie.

Podłączyłem dzis magicara 440. niestety mam problem z syrena.
    Wszystko wydaje sie dzialac ok - centralka poprawnie reaguje na polecenia pilota (centralny zamek, migajaca dioda), poza syrena.