Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra G V6 - Emulator chłodnic i obrotomierza

23 Mar 2014 08:17 2820 15
  • Poziom 10  
    Witam

    Mam problem odnośnie przerobienia obrotomierza z silnika r4 do silnika V6. Fabryczny silnik w mojej astrze to 2.2 16v z22se aktualnie siedzi c25xe 2.5 V6 z calibry 94'. po podlaczeniu obrotomierza pod ecu z calibry, obroty sa zawyzane. Czy ktoś wie jak zrobic nowy przelicznik?

    Drugi problem to emulator chlodnic... potrzebuje go aby zalączyly sie chlodnice w okreslonej temperaturze a nie jak teraz chodza non stop.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    1.Zmień wsad licznika.


    _RAMZESEK_ napisał:
    Drugi problem to emulator chlodnic... potrzebuje go aby zalączyly sie chlodnice w okreslonej temperaturze a nie jak teraz chodza non stop.

    Jeśli masz moduł chłodzenia pod lewym nadkolem to go wywal, i zepnij instalacje na nowo na 2 progowym czujniku temperatury w vw golfa II.
  • Poziom 10  
    Myslalem o takim rozwiazaniu. Problem w tym ze zostaje jeszcze klima...a tutaj juz sa schodki. Prawdopodbnie klima bedzie chodzila non stop jezeli zrobie to na czujniku z vaga i przekazniku,
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    _RAMZESEK_ napisał:
    Problem w tym ze zostaje jeszcze klima...a tutaj juz sa schodki. Prawdopodbnie klima bedzie chodzila non stop jezeli zrobie to na czujniku z vaga i przekazniku

    Podwójny czujnik ciśnienia, sterowny z przycisku w konsoli, całość wysterowuje cewke sprężarki i wentylatory na 1 biegu czyli najlepiej szeregowo.
    Napięcie sterowania brane z ładowania i załączenia wentylatora kabinowego.
    Czujnik ciśnienia jest za zderzakiem od strony pasażera.

    Robiłem już tak w dti i działało.
  • Poziom 10  
    Sprawdze czy to zadziala...:)

    Odnosnie obrotomierza, istnieje tylko mozliwosc podmiany wsadu w liczniku? ;/
  • Poziom 43  
    _RAMZESEK_ napisał:
    Odnosnie obrotomierza, istnieje tylko mozliwosc podmiany wsadu w liczniku? ;/

    To należy do najprostrzych modów.
  • Poziom 10  
    Niby mam taka plytke z licznika z calibry...ale kwestia tego czy da sie to polaczyc z elektronika z astry g :/
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 43  
    Odcinek rurki z wspawaną nakrętką i w niej czujnik wpięty w dolny wąż chłodnicy też starczy.
  • Poziom 10  
    tak wlasnie to jest patent z vaga, czujnik i przekaznik... tylko pozostaje kwestia klimy...
  • Moderator Samochody
    Żadna płytka z Calibry tam nie pomoże. Po prostu zmienić w zegarach z 4 na 6 garów i tyle. Trudniej będzie ogarnąć wskaźnik temperatury, bo on jest sterowany sygnałem PWM.
  • Poziom 43  
    _RAMZESEK_ napisał:
    Fabryczny silnik w mojej astrze to 2.2 16v z22se aktualnie siedzi c25xe 2.5 V6 z calibry 94'


    Abstrahując od elektryki to się wpakowałeś z deszczu pod rynne. Zajeb....y swap.

    A jak ABS się zachowuje bez Sterownika silnika?
  • Poziom 10  
    Jezdzi kilkanascie aut w polsce po takim swapie i ABS im dziala, szczerze to nie myslalem jeszcze nad ABSem , ale cyz komus to potrzebne? :P

    Generalnie swap zostal zakonczony, zostalo dokonczyc wydech, zamontowac linke od gazu, i pochwac ladnie kable.

    Astra G V6 - Emulator chłodnic i obrotomierza
  • Poziom 1  
    Odświeże temat ☺️ co udało się zrobić z onrotomierzem?
  • Poziom 28  
    Gdyby autorowi zechciało się napisać coś konkretnego na konkretnym forum...

    Dodano po 1 [minuty]:

    ociz napisał:
    Po prostu zmienić w zegarach z 4 na 6 garów i tyle.


    Możesz rozwinąć ?
    Co zmienić jak tam wszystko "sztywne" ?