Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaką wiertarkę kupić do 300 zł?

VViolka 23 Mar 2014 12:52 3066 7
    VViolka
    Level 2  
    Witam serdecznie!
    Z góry informuję, że jestem totalnie "zielona" w temacie.
    Zbliżają się urodziny mojego chłopaka i chciałabym mu podarować dobrą wiertarkę/ wiertarko-wkrętarkę. Do tej pory nie posiadał takiego sprzętu, ale wiem jak bardzo mu zależy. Zastosowanie przy pracach domowych, dla amatora, ale dobrze jakby posłużyła mu kilka lat. Jestem skłonna przeznaczyć na to max. 300 zł.

Czy mogłabym prosić o poradę kogoś z forum? Potrzebuję konkretny model, tak abym mogła udać się prosto do sklepu bez zadawania dodatkowych pytań sprzedawcy, bo tak jak wspomniałam, kompletnie się na tym nie znam i nawet nie wiem o co pytać.

Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi!
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
    pawelkleczewski
    Level 8  
    Witam,
    Wielkie pytanie czy ma być to wiertarka do metalu czy do betonu?
    Najlepiej jeżeli była by na hds i na sds , to jest rodzaj wierteł, a wtedy była by uniwersalna. Proponuję Młotowiertarkę z uchwytem sds, i hds, Niech sobie pani podjedzie do sklepu typu Ler... Me.... albo Castor..... poprosi doradcę są bardzo mili chętnie pomogą odpowiedni sprzęt za odpowiednie pieniądze.
    VViolka
    Level 2  
    Wiertarka do betonu, drewna.. Do metalu nie potrzebuje.
    pawelkleczewski
    Level 8  
    Jeżeli miała by być do samego betonu, to polecił bym od razu młotowiertarkę ale jeżeli mówi pani jeszcze o drewnie to zmienia postać rzeczy, musi być na normalna główkę. Może wystarczyła by normalna wiertarka z udarem, to za 300zł to już dobrej firmy się kupi. takiej jak bosch.