Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master 2,5dci 2010r ci¶nienie paliwa, pompa CR

F_R_E_D_I 23 Mar 2014 15:14 9756 5
  • #1
    F_R_E_D_I
    Level 9  
    Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150ty¶. Po podł±czeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ci¶nieniem paliwa na listwie 4 bary.
    Jak wspomniałem:
    wtryski nowe
    sprawdzone na przelewach (0ml)
    listwa podmieniana
    regulator podmieniany
    czujnik na listwie podmieniany
    rozrz±d ok
    Czy pompa CR mogła się zepsuć od stania?? Silnik stał w garażu 2,5 roku.
    Czy co¶ jeszcze mogę podmienić, by upewnić się że to pompa CR
  • #2
    jokerro
    Level 34  
    Mogła,i sprawdz synchro bo jnaczej z tego niebedzie nic.
  • #3
    diodabg
    Level 30  
    Ten silnik też był z podobnego rocznika czy starszy model?
    W starszych modelach była elektryczna pompa niskiego ci¶nienia w zbiorniku paliwa, nie jestem pewien ale w 2010 jest chyba pompa samo zasysaj±ca więc nie zapali.
    Musisz to sprawdzić.
  • #4
    F_R_E_D_I
    Level 9  
    Silnik G9U A650 z brata bliĽniaka ten sam rok nawet miesi±c, one nie maj± pompy wstępnej tylko gruszka przed filtrem, nabita na kamień!!
  • #5
    diodabg
    Level 30  
    Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ci¶nienie, więc odł±cz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ci¶nienia to niestety pompa .
    Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszk± to ma tryskać ci¶nienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy kręcić rozrusznikiem i patrzeć na skoki ci¶nienia, jak ci±gle max 4bary to niestety pompa.
    Przy braku synchro i dobrej pompie ci¶nienie na listwie w ok 20-50barów i wyłapiesz to tyko clipem. Ale piszesz że silnik chodził do końca i nie było żadnych rozbiórek więc rozrz±d powinien być ok.
  • #6
    F_R_E_D_I
    Level 9  
    Pompa wymieniona auto odpala, dziwne ale od stania w garażu pompa się skończyła. Dzięki za podpowiedzi. Jak będę miał woln± chwilę to rozbiorę t± pompę i opisze co się z ni± stało.
    Zamykam temat