Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TOSHIBA SATELLITE A500D-10J - Miganie ekranu, piksele

wojtas91 24 Mar 2014 12:15 2010 20
  • #1 24 Mar 2014 12:15
    wojtas91
    Poziom 13  

    Witam!
    Czego to może być wina, że podczas włączenia laptopa od razu ekran miga, same kreski, piksele i nic nie widac ?

    0 20
  • #2 24 Mar 2014 12:37
    spaniel111
    Poziom 27  

    wojtas91 napisał:
    Witam!
    Czego to może być wina, że podczas włączenia laptopa od razu ekran miga, same kreski, piksele i nic nie widac ?


    Karty graficznej :cry:

    0
  • #3 24 Mar 2014 12:56
    wojtas91
    Poziom 13  

    Uuuu :/ Możesz podac mi dokladnie jaka tam jest karta?

    0
  • #4 24 Mar 2014 13:04
    spaniel111
    Poziom 27  

    wojtas91 napisał:
    Uuuu :/ Możesz podac mi dokladnie jaka tam jest karta?



    ATI Mobility Radeon™ HD 4650 wedle specyfikacji , ale podłącz lapka do monitora /tv wykluczysz wtedy matrycę :cry:

    0
  • #5 24 Mar 2014 13:50
    wojtas91
    Poziom 13  

    A więc tak :) Pod HDMI podpialem pod telewizor, nic sie nie pokazywalo. Podpiąłem zwykłym kablem pod monitor komputera stacjonarnego i z początku mrugał i nagle przestał i na monitorze jest obraz ok a na laptopie czerwone i niebieskie paski. A więc matryca?

    0
  • #6 24 Mar 2014 14:19
    sendcomp.pl
    Poziom 17  

    wojtas91 napisał:
    A więc tak :) Pod HDMI podpialem pod telewizor, nic sie nie pokazywalo. Podpiąłem zwykłym kablem pod monitor komputera stacjonarnego i z początku mrugał i nagle przestał i na monitorze jest obraz ok a na laptopie czerwone i niebieskie paski. A więc matryca?


    Prawdopodobnie grafika, podstaw druga matrycę to będziesz mógł ją wykluczyć.

    0
  • #7 24 Mar 2014 14:29
    wojtas91
    Poziom 13  

    A czy czasem gdyby karta graficzna była zepsuta to tez nie powinien pojawic sie obraz na drugim monitorze ?

    0
  • #8 24 Mar 2014 14:38
    DominTR3B
    Poziom 26  

    Przeczyść złącze,wymień taśmę matrycy,wymień matryce,wymień grafike.W tej kolejności od najtańszej do najdroższej opcji.

    0
  • #9 24 Mar 2014 15:10
    sendcomp.pl
    Poziom 17  

    wojtas91 napisał:
    A czy czasem gdyby karta graficzna była zepsuta to tez nie powinien pojawic sie obraz na drugim monitorze ?

    Nie - inne pinouty

    0
  • #10 24 Mar 2014 18:25
    mcpolska
    Poziom 9  

    Na 99,9% uszkodzeniu uległa grafika

    Nie napisałeś ważnej informacji czy ci się system operacyjny uruchamia ze sterownikami grafiki czy tylko niebieski ekran po załadowaniu sterów i reset
    pod HDMI nie będzie nic pokazywał musi wykryć i stery załadować

    0
  • #11 24 Mar 2014 21:30
    wojtas91
    Poziom 13  

    Naprawiłem problem sam :) Rozebrałem i tasma nie była do końca wcisnieta a panowie w sklepie którzy robili mi go powiedzieli ze walnięta jest karta graficzna :/ Całe szczescie ze nie kupowałem... Dzieki bardzo za podpowiedzi :)
    Mam takie pytanie nt tego laptopa - czy one tak mają że wentylator cały czas pracuje dość mocno, przewaznie na najwyzszych obrotach ?

    0
  • #12 24 Mar 2014 21:53
    spaniel111
    Poziom 27  

    wojtas91 napisał:
    Naprawiłem problem sam :) Rozebrałem i tasma nie była do końca wcisnieta a panowie w sklepie którzy robili mi go powiedzieli ze walnięta jest karta graficzna :/ Całe szczescie ze nie kupowałem... Dzieki bardzo za podpowiedzi :)
    Mam takie pytanie nt tego laptopa - czy one tak mają że wentylator cały czas pracuje dość mocno, przewaznie na najwyzszych obrotach ?


    Nie niemają wzmożona praca wentylatora to podwyższona temperatura grafiki trzeba wymienić termopady lub wyczyścic wentylator :cry:

    0
  • #13 24 Mar 2014 22:28
    wojtas91
    Poziom 13  

    Wentylator jak i radiator i okolice czyściutkie, czyścił znajomy niedawno od którego mam laptopa :)

    0
  • #14 24 Mar 2014 22:53
    spaniel111
    Poziom 27  

    wojtas91 napisał:
    Wentylator jak i radiator i okolice czyściutkie, czyścił znajomy niedawno od którego mam laptopa :)


    To sprawdź temperatury procka i układu graficznego :cry:

    0
  • #16 24 Mar 2014 23:18
    boro1234567
    Spec od komputerów

    wojtas91 napisał:
    Wentylator jak i radiator i okolice czyściutkie, czyścił znajomy niedawno od którego mam laptopa :)

    Pastę wymieniał?

    0
  • #17 24 Mar 2014 23:21
    wojtas91
    Poziom 13  

    Nie wymienial, Dam rade sam z tym ?

    0
  • #18 24 Mar 2014 23:24
    boro1234567
    Spec od komputerów

    wojtas91 napisał:
    Nie wymienial, Dam rade sam z tym ?

    Nie wiem.
    Jeśli czujesz się na siłach to tak.
    Jeśli nie oddaj komuś kto się zna.

    0
  • #19 24 Mar 2014 23:48
    wojtas91
    Poziom 13  

    Damy rade :) Wiec temp jest za wysoka tak?

    0
  • #20 24 Mar 2014 23:59
    boro1234567
    Spec od komputerów

    wojtas91 napisał:
    Wiec temp jest za wysoka tak?


    Tragedii nie ma, wymienić warto jeśli nie była wymieniana.

    0
  • #21 25 Mar 2014 00:03
    wojtas91
    Poziom 13  

    Tylko na procesorze wymienic czy na karcie graficznej rowniez wymienia sie? Jaka firma pasty ile jej potrzeba?

    0