Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat b5 1997 1,6 - luz w układzie kierowniczym

tadzio2299 25 Mar 2014 16:18 912 3
  • #1 25 Mar 2014 16:18
    tadzio2299
    Poziom 12  

    Czy wyjaśni mi ktoś czy poza gałką może wyrobić się też drążek kierowniczy? On też ma przegub? W jakim celu? Czy tylko końcówki się wymienia?

    Kolejna sprawa to prosze mi napisać jaki luz jest nieporządany w wymontowanym sworzniu wahacza. Kręci się w kółko i pręt chodzi we wszystkie strony. Luzu niby niema, a mechanik mówił ze jest ostro zużyty.

    0 3
  • #2 25 Mar 2014 22:57
    sigwa18
    Poziom 28  

    Drążki tez maja przegub.
    Sama przekładania może mieć luz.
    Na sworzeń działają spore siły. Najlepiej wkręcić w imadło i poszarpać. Jak ma uszkodzona osłonę gumową to tylko kwestia czasu jak zardzewieje i będzie miał luz.

    0
  • #3 26 Mar 2014 15:11
    tadzio2299
    Poziom 12  

    ale luz góra dół czy na boki?
    Więc moze być tak ze drążki będą do wymiany a końcówki nie?
    Czy to jest niebezpieczne?

    0
  • #4 26 Mar 2014 18:46
    sigwa18
    Poziom 28  

    Luz w osi skręcania koła pochodzi przeważnie z układu kierowniczego. Luz góra dół to coś innego.

    0