Witam,
Mam uci±¿liwy problem z Punciakiem 2.
Wycieka mi p³yn ch³odniczy, dok³adnie ok 20-30ml na 1 podró¿. Nie ma znaczenia czy pokonuje 10 km, czy 300km (testowa³em). W momencie kiedy wy³±czê silnik, ostygnie silnik, pod samochodem widoczny jest niedu¿y wyciek p³ynu ch³odniczego. Doszed³em do tego ¿e wyciek znajduje siê w okolicy czujnika temperatury p³ynu ch³odniczego / króæca. Nie wiem jak fachowo to siê nazywa. Generalnie chodzi o plastikow± czê¶æ ³±cz±c± blok silnika z wê¿em nagrzewnicy z ty³u silnika. Nie rozumiem jednak dlaczego cieknie kiedy silnik jest ch³odny (w zimie wydawa³o mi siê ze wycieki by³y wiêksze, jednak wtedy nie widzia³em plam na ulicy).
Jak wciskam palce pod "króciec", tam jest pó³ka i zbiera siê tam trochê p³ynu ch³odniczego trochê t³ustego.
Poza tym nie czuæ ¿adnych niepokoj±cych objawów. Auto "ci±gnie", ch³odzi, uk³ad odpowietrzony, nagrzewnica nagrzewa.
W pa¼dzierniku wymienia³em w warsztacie UPG. Wydaje siê ¿e zaraz potem pojawi³ siê ten problem.
W lutym wymieniony zosta³ termostat, nic nie pomog³o.
Zmieniona zosta³a te¿ opaska na wê¿u przy króæcu, dalej nic. Mo¿na oszaleæ sprawdzaj±c przed ka¿d± podró¿± poziom p³ynu w zbiorniku.
Odwiedzi³em dwóch ró¿nych mechaników ( z polecenia), jeden wymieni³ termostat, drugi opaskê. Problem nie jest jasny, poniewa¿ p³yn szybko paruje i pewnie jak mechanicy podnosz± maskê to ju¿ nic nie widaæ i celuj± w ciemno.
Mo¿e komu¶ te¿ przytrafi³ siê taki "drobiazg"
Mam uci±¿liwy problem z Punciakiem 2.
Wycieka mi p³yn ch³odniczy, dok³adnie ok 20-30ml na 1 podró¿. Nie ma znaczenia czy pokonuje 10 km, czy 300km (testowa³em). W momencie kiedy wy³±czê silnik, ostygnie silnik, pod samochodem widoczny jest niedu¿y wyciek p³ynu ch³odniczego. Doszed³em do tego ¿e wyciek znajduje siê w okolicy czujnika temperatury p³ynu ch³odniczego / króæca. Nie wiem jak fachowo to siê nazywa. Generalnie chodzi o plastikow± czê¶æ ³±cz±c± blok silnika z wê¿em nagrzewnicy z ty³u silnika. Nie rozumiem jednak dlaczego cieknie kiedy silnik jest ch³odny (w zimie wydawa³o mi siê ze wycieki by³y wiêksze, jednak wtedy nie widzia³em plam na ulicy).
Jak wciskam palce pod "króciec", tam jest pó³ka i zbiera siê tam trochê p³ynu ch³odniczego trochê t³ustego.
Poza tym nie czuæ ¿adnych niepokoj±cych objawów. Auto "ci±gnie", ch³odzi, uk³ad odpowietrzony, nagrzewnica nagrzewa.
W pa¼dzierniku wymienia³em w warsztacie UPG. Wydaje siê ¿e zaraz potem pojawi³ siê ten problem.
W lutym wymieniony zosta³ termostat, nic nie pomog³o.
Zmieniona zosta³a te¿ opaska na wê¿u przy króæcu, dalej nic. Mo¿na oszaleæ sprawdzaj±c przed ka¿d± podró¿± poziom p³ynu w zbiorniku.
Odwiedzi³em dwóch ró¿nych mechaników ( z polecenia), jeden wymieni³ termostat, drugi opaskê. Problem nie jest jasny, poniewa¿ p³yn szybko paruje i pewnie jak mechanicy podnosz± maskê to ju¿ nic nie widaæ i celuj± w ciemno.
Mo¿e komu¶ te¿ przytrafi³ siê taki "drobiazg"