Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie głosniki mam wzmacniacz Fisher CA M100

26 Mar 2014 10:57 1137 5
  • Poziom 2  
    Siemka! Jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o sprawy audio i jest to mój pierwszy post na tym forum. Wiem że wy raczej doradzacie sprzęty za tysiące ale nie zawracałbym wam gitary gdybym mógł zapytać kogoś kto się zna na tych tańszych . Ostatnio wyremontowałem wzmacniacz Fisher CA M100. Chciałbym dobrać do niego głośniki do 350zł max bo nie chce do tak starego wzmacniacza wydawać więcej. Wiem że w branży audio stare nie znaczy złe ( a często jest wręcz odwrotnie) ale z tego co mi mówiono to do tego wzmacniacza nie opłaca się inwestować więcej. Widziałem ALPHARDA ale widziałem też jak najeżdżali ludzie na tą firmę w innym na innym forum. Co do muzyki którą słucham to jest to trance i progressive z tym że nie jestem fanem typu technodres w bmw z "superzajebiaszczym" bum bum bum w głośnikach. Krótko mówiąc wbrew pozorom nie chodzi mi o sam bass (choć bass jest chyba najważniejszy) ale dobre brzmienie całości. Nie jestem audiofilem ale dla mnie bass musi przede wszystkim brzmieć, tętnieć a nie dudnić broń boże i zagłuszać resztę, bo nie na tym polega słuchanie muzyki elektronicznej (przynajmniej dla mnie). Najczęściej słucham Armina van Buurena, czasem coś Tiesto fajnego pogra a na półkach kurzą się jeszcze Orbital, prodigy, Juno Reactor albo Infected
    mushroom do których czasem wracam żeby "odetchnąć" od czystego trance'u. Nie wiem czy do końca zrozumiecie o co mi chodzi ale i tak poradźcie . Czy do tego stareńkiego wzmacniacza da się wybrać coś przyzwoitego za tą cenę?
  • Poziom 9  
    Z kolumn w cenie do 350zł niezłe są:
    STX F-110 n, STX E-250n jeszcze bym polecił Perfect 150(ale w tej cenie to będzie ciężko, chyba ze wyrwiesz gdzieś za dobra cenę używane :-) )