Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PLC Fatek
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Teoria obwodów i elementy elektroniczne- z czego się nauczyć

cysio528 26 Mar 2014 11:22 1707 7
  • #1 26 Mar 2014 11:22
    cysio528
    Poziom 8  

Witam
    Studiuję elektronikę i mam takie dwa przedmioty, niestety w skrypcie są bardzo słabo wytłumaczone, dlatego szukam jakiś książek, które tą wiedzę przekażą we w miarę przystępny i zrozumiały dla laika sposób. Możecie polecić coś ciekawego?
    Na elementach mam aktualnie o półprzewodnikach, diody, złącza pn itp, następny semestr to chyba tranzystory

0 7
  • Semicon
  • #2 27 Mar 2014 07:53
    buczo11
    Poziom 27  

Witam!

cysio528 napisał:
    w miarę przystępny i zrozumiały dla laika sposób

To w jaki sposób znalazłeś się na elektronice? Czy był to przymusowy wybór?? Czy choć trochę interesujesz się elektroniką i elektrotechniką?
    Zajrzyj proszę do tego wątku:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic945481.html

0
  • #3 27 Mar 2014 08:22
    Futrzaczek
    Admin Grupy Retro

"Sztuka elektroniki" Horovitz
    i
    Otto Limman "Radiotechnika bez wielkich problemów"

oraz stare artykuły z EdW (do znalezienia na ich stronie).

0
  • Semicon
  • #4 27 Mar 2014 10:05
    cysio528
    Poziom 8  

Nie był to przymus żebym szedł na elektronikę, ale w sumie nie za bardzo miałem inny wybór. Mature zdałem na tyle dobrze że na wacie, na którym jestem dostałbym się na wszystko, na pw na dużą część kierunków, ale praktycznie wszystkie kierunki z chemia itp odpadły na starcie, bo bardzo tego nie lubiłem, zostały w sumie elektronika, informatyka i elektrotechnika. Początkowo padło na infę, ale później stwierdziłem, że o pracę będzie łatwiej po elektronice. Idąc tutaj liczyłem na dużą ilość laboratoriów i zajęć praktycznych, ale trochę się zawiodłem.