Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kilka pytań młodego kierowcy Astra F

kameleonio 27 Mar 2014 18:43 1281 7
  • #1 27 Mar 2014 18:43
    kameleonio
    Poziom 1  

Witam Forumowiczów ;). Jestem nowy na forum i proszę o odpowiedzi na kilka moich pytań ;)
    Jestem świeżym kierowcą, jeszcze nie odebrałem prawa jazdy, a już zakupiłem auto :D. Jest to Astra F 1.6 16v X16XEL z 1999r. Samochód jeszcze na czarnych blachach z przebiegiem 110000 ;). Oto lista pytan, które chcę Wam zadać:

1. Auto jest na tatę, jeszcze nie przerejestrowane. Czy przed pójściem do wydziału komunikacji możemy spisać jakiś doument, żebym stał się współwłaścicielem.?
    2. Czy montaż gazu sekwencyjnego STAG Q-BOX do tego modelu będzie dobrym rozwiązaniem.?
    3.Auto po rozgrzaniu (10 - 15 min) mocno kopci na biało. Silnik nie bierze oleju ani płynu chłodniczego. Czy możliwe jest to, że jest to woda z tłumika, bo samochód stał u poprzedniego właściciela od października aż do marca, był nie odpalany ani wgl dotykany.?
    4. Mam w nim radio Pioneer KEH-3830R , jeszcze na kasety. Gdy włączam swiatła, wyświetlacz chyba TID z godziną, datą i temperaturą gaśnie. Jeżeli się mocno przyjrzę to coś tam widać, jednak niewiele. Przed włączeniem świateł jest okej. Nie posiadam "ściemniacza" przy włączniku świateł. Co może być tego przyczyną.? I jeszcze co do radia, to ma ono możliwość wyświetlania danej stacji na moim oryginalnym wyświetlaczu TID. Jak zrobić, żeby to się u mnie wyświetlało.?
    5. Mam w Asi dwie opony letnie i dwie wielosezonowe. Które opony lepiej założyć na przednią oś.?

Jak na razie tyle mam pytań. Mam nadzieję, że mi drodzy Forumowicze pomożecie ;))
    Serdecznie pozdrawiamy, Kamil i "Asia". ;)

0 7
  • #3 27 Mar 2014 19:28
    sigwa18
    Poziom 28  

Musicie spisać umowę darowizny np 50% wartości samochodu aby faktycznie stać się współwłaścicielem.

0