Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra I 1,6 8v - gasnie, nie trzyma wolnych obrotów.

27 Mar 2014 19:57 1878 7
  • Poziom 7  
    Witam. Mój problem polega na tym, ze samochód przy każdym wciśnięciu sprzęgła dojeżdżając do skrzyżowania gaśnie... Chyba ze przytrzymam go chwile na gazie to obroty zostają, ale są bardzo niskie. Kontrolka check engine zaświeca się najszybciej jak przydławie samochód na biegu. Tzn trudno to nazwać przydławieniem. Po prostu puszczam gaz przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, wciskam sprzęgło i samochód gaśnie. Wymieniłem silniczek krokowy, sonde lambda, czujnik ciśnienia bezwzględnego map sensor, świece, kable, czujnik położenia przepustnicy, czujnik odpowietrzenia zbiornika paliwa po czym nie cały miesiąc było prawie dobrze... i od nowa check engine i gaśnięcie. Podmieniałem wtrysk, również nic... Proszę o pomoc bo mechanicy tylko doradzają co nowego wymienić i za przeproszeniem gówno z tego jest. Pozdrawiam.
  • Moderator Samochody
    Może zamiast wymieniać bez sensu, czas posprawdzać: statyczny KWZ, reluktor (luzy) itd
  • Poziom 7  
    KWZ sprawdzałem, jest ok. A te luzy? Na czym, gdzie?
  • Poziom 7  
    Mechanikiem niestety nie jestem, Jak to sprawdzic? Bo byl juz u trzech mechanikow i cos im to nie idzie. A paliwo? Pompka, filtet? Mozliwe?

    Dodano po 2 [minuty]:

    pomka watpie, bo rok temu wymienialem. Tylko zastanawia mnie to, ze jak zgasnie i odpale z powrotem to obroty sa i check gasnie. Mniejsze niz powinny byc, ale niby sa.
  • Poziom 15  
    To tak mechanicy wymieniają jedno za drugim? bo jak tak wymieniają bez zorientowania się co dokładnie nie działa to oni cie tylko naciągają na kasę, a jak im oddałeś auto to mogli nic nie zmienić na nowe, a kasę biorą jak za nowe części, ostatniio coś poprawili, oddali ci i przez tydzień dobrze, przydało by sie sprawdzić wszystkie kable połaczenia od czujników które dają sygnały do komputera odnośnie zmian mieszanki, złącze od starowania krokowcem, luzy na przepustnicy, szczelność kolektora dolotowego czy nie ma lewego powietrza, nawet jakiś wtrysk może zalewać (chyba najmniej prawdopodobne), sprawdź połączenie CPP albo zrób obejście wtyczki od tego na stałe na lutowanie, podobnie lambda czy wtyczka jest pewna i czysta jak nie to na kostki takie elektryczne skręcić to
  • Poziom 7  
    Dzisiaj patrzylem na te luzy. Nic nie dalo. tych kostek jeszcze nie patrzylem obejsc bo nie bardzo wiem jak sie za to zabrac. Takie pytanie mam. Bo wymienialem licznik na licznik z obrotomierzem i jak go podlaczylem to zrobila sie na nim choinka ( byl w garazu i mowie pewnie zawilzaly) wysuszylem, podlaczylem i niby wszystko gralo. ale po krotkim czasie wlasnie te problemy. Moze byc to przyczyna?, moze robi gdzies jakies lekkie spiecie i wysyla nie takie impulsy.
  • Poziom 7  
    Problem rozwiazany. Sprawdzilem bledy za pomoca kabelka i wyskoczyl blad 24. Wymiana licznika zalatwila sprawe. W zyciu bym nie przypuszczal, ze przez licznik samochod moze gasnac. Zamykam temat.