Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłaczenie Samsunga LE40b650+Kino domowe LG+X box+ dekoder CP HD 6000

muki1991 27 Mar 2014 20:25 1074 4
  • #1 27 Mar 2014 20:25
    muki1991
    Poziom 1  

Witam!
    Na początku napisze ze jestem całkowitym laikiem.

Sprawa wygląda następująco;
    Zbudowałem nowy dom na wsi . Kupiłem telewizor konsole posiadałem wcześniej kino domowe stare dekoder dostałem w punkcie . Do podłączenia tv przyjeżdża monter ale nie chciałbym mu dopłacać za konfiguracje tych sprzętów i podłączenia kabli. Możecie powiedzieć co najlepiej z czym w jakiej kolejności i jak podłączyć ? Chciałbym żeby wszystko chodziło w HD. Czy do dekodera są dołączone kable HD czy muszę kupić je samemu??
    Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

0 4
  • #2 27 Mar 2014 21:10
    2386045
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 27 Mar 2014 23:08
    mihal2002
    Poziom 43  

muki1991 napisał:
    jestem całkowitym laikiem.
    muki1991 napisał:
    Do podłączenia tv przyjeżdża monter ale nie chciałbym mu dopłacać za konfiguracje tych sprzętów i podłączenia kabli.

To po co zakładasz TU temat?
    muki1991 napisał:
    Czy do dekodera są dołączone kable HD

Zapytaj tam gdzie dostałeś dekoder.

0
  • #4 28 Mar 2014 08:18
    grubs
    Poziom 32  

Nie napisałeś modelu kina domowego.
    W instrukcjach do modeli będziesz miał wszystko opisane, prawdopodobnie wystarczą kable HDMI ale bez modelu kina ustalenie optymalnego podłączenia nie jest możliwe.

0
  • #5 29 Mar 2014 15:58
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

kubasay napisał:
    W ogóle warto kupić już takie 1.4a do właśnie dekodera itd. Mają lepsze kolory głębię do 24 bitõw

I to wszystko kabel daje....? - wow
    muki1991 napisał:
    Na początku napisze ze jestem całkowitym laikiem

muki1991 napisał: