Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung UE46F7000SL - aplikacje internetowe

sosino 30 Mar 2014 10:21 2013 7
  • #1
    sosino
    Level 12  
    Dzień Dobry.

    Mam problem z aplikacjami internetowymi (skype, YT itp) w TV Samsung UE46F7000SL. Włączam tą funkcje, wyskakują okienka (YT, Skype, Ipla...), odpalam jedną z nich i nic... czarny ekran i nic się nie dzieje. Internet w TV podłączony jest przez wifi.

    Druga sprawa: tylko dwa okienka aplikacji są podświetlone (Ipla i TvpVod), reszty tak jakby nie można wybrać...

    Informuję, że się nie orientuję w tym i jest to pierwsze moje zetknięcie z tego typu telewizorem.

    Z góry dzięki za pomoc.
  • Helpful post
    #2
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    A jesteś pewien, że te aplikacje jeszcze są dla Ciebie dostępne, może skończył się czas gratisowego korzystania z nich?.
    Zresetuj tv do ustawień fabrycznych, wgraj (jeśli jest dostępne) najnowsze oprogramowanie.
  • #3
    sosino
    Level 12  
    KOCUREK1970 wrote:
    A jesteś pewien, że te aplikacje jeszcze są dla Ciebie dostępne, może skończył się czas gratisowego korzystania z nich?.
    Zresetuj tv do ustawień fabrycznych, wgraj (jeśli jest dostępne) najnowsze oprogramowanie.


    Jest to nowy telewizor. Dzisiaj były wszystkie aplikacje aktywne ale po kliknięciu na nie, robi się czarny ekran i nic się nie dzieje albo jak już uda się jakoś wejść, to po paru sekundach przerywa i wywala...
  • Helpful post
    #4
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    Internet jaki i od kogo, prędkość, sprzęt...,
    możesz tv połączyć razem z routerem kablem i wtedy sprawdzić,
    może to być wina połączenia internetowego (śmietnika w eterze w okolicy tv).
  • #5
    sosino
    Level 12  
    KOCUREK1970 wrote:
    Internet jaki i od kogo, prędkość, sprzęt...,
    możesz tv połączyć razem z routerem kablem i wtedy sprawdzić,
    może to być wina połączenia internetowego (śmietnika w eterze w okolicy tv).


    Internet z multimedii, 10 mb. Fakt, może to być to, sprawdzę i dam znać o rezultatach.
  • #6
    sosino
    Level 12  
    KOCUREK1970 wrote:
    Internet jaki i od kogo, prędkość, sprzęt...,
    możesz tv połączyć razem z routerem kablem i wtedy sprawdzić,
    może to być wina połączenia internetowego (śmietnika w eterze w okolicy tv).


    Podłączyłem na sztywno, przez kabel i problem nadal istnieje. Połączenie z internetem jest lecz żadna aplikacja się nie chce otworzyć...
  • Helpful post
    #7
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    To pozostaje jeszcze tylko reset tv do ustawień fabrycznych, wgranie, jeśli jest dostępne najnowszego oprogramowania, i na końcu serwis Samsunga.
  • #8
    sosino
    Level 12  
    KOCUREK1970 wrote:
    To pozostaje jeszcze tylko reset tv do ustawień fabrycznych, wgranie, jeśli jest dostępne najnowszego oprogramowania, i na końcu serwis Samsunga.


    Pomógł reset tv. Dzięki bardzo za pomoc.