Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Samsung UE46F7000SL - aplikacje internetowe

sosino 30 Mar 2014 10:21 1977 7
  • #1
    sosino
    Level 12  
    Dzień Dobry.

    Mam problem z aplikacjami internetowymi (skype, YT itp) w TV Samsung UE46F7000SL. Włączam tą funkcje, wyskakują okienka (YT, Skype, Ipla...), odpalam jedną z nich i nic... czarny ekran i nic się nie dzieje. Internet w TV podłączony jest przez wifi.

    Druga sprawa: tylko dwa okienka aplikacji są podświetlone (Ipla i TvpVod), reszty tak jakby nie można wybrać...

    Informuję, że się nie orientuję w tym i jest to pierwsze moje zetknięcie z tego typu telewizorem.

    Z góry dzięki za pomoc.
  • Helpful post
    #2
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    A jesteś pewien, że te aplikacje jeszcze są dla Ciebie dostępne, może skończył się czas gratisowego korzystania z nich?.
    Zresetuj tv do ustawień fabrycznych, wgraj (jeśli jest dostępne) najnowsze oprogramowanie.
  • #3
    sosino
    Level 12  
    KOCUREK1970 wrote:
    A jesteś pewien, że te aplikacje jeszcze są dla Ciebie dostępne, może skończył się czas gratisowego korzystania z nich?.
    Zresetuj tv do ustawień fabrycznych, wgraj (jeśli jest dostępne) najnowsze oprogramowanie.


    Jest to nowy telewizor. Dzisiaj były wszystkie aplikacje aktywne ale po kliknięciu na nie, robi się czarny ekran i nic się nie dzieje albo jak już uda się jakoś wejść, to po paru sekundach przerywa i wywala...
  • Helpful post
    #4
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    Internet jaki i od kogo, prędkość, sprzęt...,
    możesz tv połączyć razem z routerem kablem i wtedy sprawdzić,
    może to być wina połączenia internetowego (śmietnika w eterze w okolicy tv).
  • #5
    sosino
    Level 12  
    KOCUREK1970 wrote:
    Internet jaki i od kogo, prędkość, sprzęt...,
    możesz tv połączyć razem z routerem kablem i wtedy sprawdzić,
    może to być wina połączenia internetowego (śmietnika w eterze w okolicy tv).


    Internet z multimedii, 10 mb. Fakt, może to być to, sprawdzę i dam znać o rezultatach.
  • #6
    sosino
    Level 12  
    KOCUREK1970 wrote:
    Internet jaki i od kogo, prędkość, sprzęt...,
    możesz tv połączyć razem z routerem kablem i wtedy sprawdzić,
    może to być wina połączenia internetowego (śmietnika w eterze w okolicy tv).


    Podłączyłem na sztywno, przez kabel i problem nadal istnieje. Połączenie z internetem jest lecz żadna aplikacja się nie chce otworzyć...
  • Helpful post
    #7
    KOCUREK1970
    Network and Internet specialist
    To pozostaje jeszcze tylko reset tv do ustawień fabrycznych, wgranie, jeśli jest dostępne najnowszego oprogramowania, i na końcu serwis Samsunga.
  • #8
    sosino
    Level 12  
    KOCUREK1970 wrote:
    To pozostaje jeszcze tylko reset tv do ustawień fabrycznych, wgranie, jeśli jest dostępne najnowszego oprogramowania, i na końcu serwis Samsunga.


    Pomógł reset tv. Dzięki bardzo za pomoc.