Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf III 96r 90km - jak z 90km zrobić 110km VW golg III 1.9 TDI

goonzoo 31 Mar 2014 20:28 5715 4
  • #1 31 Mar 2014 20:28
    goonzoo
    Poziom 11  

    Witam

    Mam takich parę pytań ponieważ jestem młodym mechanikiem interesuje mnie to jak mojego golfika przerobić z 90km na 110km posiadam turbo od golfa IV TDI ze zmienną geometrią,którą będę montował do 90 konnego oraz wtryski od 110km

    Mam takie pytanie ponieważ mam do wymiany pompę wtryskową (kod silnika 90kn - 1z) interesuje mnie taka informacja jaka pompę zamontować??? Jaka jest różnica pomiędzy pompą od 90km a 110km ?? co jeszcze muszę zmienić aby uzyskać 110km z 90km??

    0 4
  • #2 31 Mar 2014 20:30
    robokop
    Moderator Samochody

    Sterownik silnika z innym oprogramowaniem i zdolny sterować turbiną VNT.

    0
  • #3 31 Mar 2014 20:38
    goonzoo
    Poziom 11  

    sterownik silnika będzie miał wgrywaną inna mapę. lub być może będzie podmieniony od innego auta??
    W moim golfie turbiną steruje zawór N75 tak ze myślę ze spełni to zadanie ??

    0
  • #4 31 Mar 2014 21:02
    polonez15
    Poziom 32  

    Ze sterowaniem WG do VNT nie podchodź. Nowy zawór podciśnieniowy, instalacja podciśnienia i można jechać.

    0
  • #5 04 Kwi 2014 22:40
    RACETDI
    Poziom 9  

    Pompę najlepiej załóż taka jaka miałeś – byle sprawną na 100% ,
    jak chcesz 110 km, to nie ma potrzeby komponowania tylko do tunera niech ori. mapę przerobi , co innego gdyby wymagania były na poziomie 150km - 200km to i wtryski nie pomogą i tłoki kute nie wystarczą.

    0