Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PC komputer - Wlacza sie kompa ale monitor pozostaje czarny

01 Kwi 2014 20:55 2673 30
  • Poziom 6  
    Dysk twardy: Samsung SP2504C
    Plyta Glowna : Asrock 775dual vsta
    Karta graficzna : Nvidia GeForce 9600 GT
    Intel core duo ( nia pamieta konkretny model bo nie pamietam :/ )

A wiec z rok temu kompa mi sie zresetowal i gdy wlaczalem go to pozostawal przy tych napisach ( sorrki jestem totalnym amatorem :/ ). Gdy poszuakalem w necie przyczyne problemu ktos doradzil mi zrobic reset biosu. Po resecie kompa mi sie wlacza ale nie slychac tak zwanego "beepu" i monitor pozostaje czarny ( nie wlacza sie ). No i po roku chcialbym zrobic cos z tym :/. Przepraszam jesli cos nie dopisalem albo zle napisalem ale jestem nowy.
  • Poziom 15  
    igor243 napisał:

A wiec z rok temu kompa mi sie zresetowal i gdy wlaczalem go to pozostawal przy tych napisach ( sorrki jestem totalnym amatorem :/ ). Gdy poszuakalem w necie przyczyne problemu ktos doradzil mi zrobic reset biosu. Po resecie kompa mi sie wlacza ale nie slychac tak zwanego "beepu" i monitor pozostaje czarny ( nie wlacza sie ). No i po roku chcialbym zrobic cos z tym :/. Przepraszam jesli cos nie dopisalem albo zle napisalem ale jestem nowy.

Jak jesteś totalnym amatorem to zanieść sprzęt do serwisu co z tego że będziemy tłumaczyć jak sprawdzić jak nie ma się trochę wiedzy na ten temat.

To nie kpina tylko dobra rada ;) po prostu jak się na czymś nie znam chociaż w stopniu minimalnym to się za to nie biorę.
  • Moderator na urlopie...
    igor243 napisał:

A zasilacza ten PC nie posiada?
    Coś robiłeś oprócz tego z komputerem? Wyjmowałeś wtyk dodatkowego zasilania do procesora?
  • Poziom 1