Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 323f BA 1,5 16V 1996r. nie odpala

02 Kwi 2014 09:48 4203 14
  • Poziom 10  
    witam wszystkich mam problem z mazdą jak w temacie na wstępie chce uprzedzić że jestem mechanikiem niestety nie umiem sobie poradzić z w/w autkiem poliwo dochodzi zalewa świece, pompa działa, przy zdejmowaniu wężyka z listwy wtryskowej spore ciśnienie, iskra jest w odpowiednim momencie gmp, brak błędów na kompie, sprawdzone diodą, totalny brak pomysłów, przeczytałem już wszystko co daje google, prosze o pomoc i ewentualne pomysły, pozdrawiam i zapraszam do rozmowy.
  • Poziom 16  
    A sprawdzono kondycję silnika, stopień sprężania?
  • Poziom 38  
    jimil napisał:
    przy zdejmowaniu wężyka z listwy wtryskowej spore ciśnienie

Takim sposobem napewno nie stwierdzisz czy masz odpowiednie ciśnienie paliwa, a sądzę że masz za małe i dlatego zalewa Ci świece jeżeli wszystko inne jest ok.
    Zmierz Ciśnienie choćby najprostrzym manonetrem.
  • Poziom 10  
    no tak nie sprawdzałem manometrem ciśnienia paliwa zaraz to zrobię, co do silnika ciśnienie jest OK! prawie nominał i równe na wszystkich, autko rano odpaliło i zgasło po 2-3 sekundach i nic jak kręcę trochę dłużej to odzywa się któryś cylinder ale nie łapie, myślę o aparacie zapłonowym ale jak jest iskra i to tam gdzie powinna być to chyba nie tędy droga, a co do pomiaru ciśnienia to jeśli pompa chodzi jak nówka nie hałasuje autko bez gazu zawsze paliwa przynajmniej pół baku, na liczniku niecałe 200 tys filtr paliwa ok to raczej mało prawdopodobne że nie ma ciśnienia ale sprawdze
  • Poziom 38  
    Nie oto chodzi że pompa nie daje ciśnienia ale możesz miec zawór uszkodzony na listwie i dlatego będzie zd niskie ciśnienie. Sprawdź ciśnienie na listwie.
  • Poziom 10