Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Grafika do starego komputera - jaką wybrać?

Zamerstary 02 Kwi 2014 11:23 882 9
  • #1 02 Kwi 2014 11:23
    Zamerstary
    Poziom 26  

Witam, posiadam już prawie zabytkowy komputer, a jak wiadomo z zabytkami, to często coś niedomaga, w moim przypadku ducha wyzionęła karta graficzna. Ale do rzeczy, nie chce wymieniać innych podzespołów, nie chce dokładać do tego komputera dużo. Nie jestem fanatykiem gier choć lubię pograć w gry przez internet i zależy mi na tym by fpsy wtedy nie skakały, a utrzymywały się na przyzwoitym poziomie. Nie chce starej i mocarnej karty z poborem grzałki do gotowania wody.

Mój sprzęt:
    Intel Dual Core E5200(malpa)3.2GHZ
    Gigabyte GA-P31-DS3L
    DDR2 OCZ 2x2GB CL-4-4-4
    Gigabyte ATI Radeon 4850 512MB Zalman <--- do wymiany
    Chieftec A-GPS 450W

Nie znam się zbytnio na tych kartach dlatego proszę Was - fachowców - o pomoc.

Wymagania:
    -Grafika ma pasować do sprzętu podanego wyżej.
    -Ma być wydajna w grach ale bez przesady, nie jestem graczem więc nie potrzebuję jakiś potworów wydajności.
    -Jeśli już chodzi o wydajność to wolałbym by była lepsza niż moja dotychczasowa grafika.
    -Nie jestem fanboyem więc obojętnie mi czy to ATI czy NVidia.
    -Może być nowa jak i używana, wszystko zależy od ceny, mogę kupić używaną za 250-300zł byleby warto było, a mogę również zdecydować się na nową pod warunkiem, że będzie to udowodnione logiczne, że warto wydać więcej na nową grafikę.

Co do podanego budżetu to w wyjątkowych okolicznościach mogę go naciągnąć trochę.
    I to chyba wszystko :) Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.

0 9
  • #3 02 Kwi 2014 12:19
    Zamerstary
    Poziom 26