Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung S3 i9300 - Pięciokrotne błędne wpisanie kodu SIM LOCK

baf 03 Kwi 2014 09:45 2640 8
  • #1 03 Kwi 2014 09:45
    baf
    Poziom 8  

    Dzień dobry,

    W ubiegłym tygodniu zakupiłem telefon Samsung S3 w sieci Orange.
    Po włożeniu obcej karty telefon wyświetla napis 'Proszę o podanie PIN kodu karty SIM sieci". Pierwotnie myślałem, że chodzi o numer standardowy numer PIN karty.

    Po jakimś czasie otrzymałem kod zdjęcia simlocka od operatora.
    Jednak nieważne czy wpiszę ten prawidłowy kod o operatora czy dowolny inny telefon informuje mnie 'Kod sieci nieprawidłowy'.

    Moje pytanie:
    Czy wpisując np. powyżej 5x błędnie kod do odblokowania SIMlocka (myśląc, że chodzi o PIN) mogłem zablokować telefon?
    Jeżeli tak, jak to teraz odblokować?

    Z góry dziękuję za podpowiedź.

    Pozdrawiam serdecznie
    B.

  • #2 03 Kwi 2014 12:39
    mobista
    Poziom 35  

    Zablokowany licznik niestety :(

  • #3 03 Kwi 2014 12:58
    baf
    Poziom 8  

    Czyli? Tylko serwis? Nie można jakoś samemu?

  • #4 03 Kwi 2014 13:27
    rtvkce
    Poziom 29  

    Oddaj do serwisu, sam nic nie zrobisz.

  • #5 08 Kwi 2014 12:54
    sosen86
    Poziom 13  

    Jeśli kod jest od Orange to w pierwszej kolejności kontakt z nimi. Później i tak będzie konieczna wizyta w salonie. Nie ma też gwarancji czy uda się to załatwić za free.

  • #6 30 Maj 2014 09:38
    bronsan
    Poziom 2  

    Witam. Mam identyczna sytuację i jestem ciekaw co kolega baf uczynił w tym temacie. Wierzyć się nie chce, że tego problemu się nie da samemu rozwiązać. Ja pytałem w salonie Orange i tam pani w ogóle nie zainteresowana lub słabo zorientowana podała jako minimalna kwotę usługi za ich pośrednictwem w serwisie 70 zł. z terminem realizacji bliżej nie do określenia (może kilka dni, tydzień lub dwa- nie wiadomo)

  • #7 30 Maj 2014 09:46
    sosen86
    Poziom 13  

    Masz już ten kod od Orange? Zapłaciłeś za niego czy to była za darmo bo to było przeniesienie numeru? Kod otrzymałeś w salonie czy robiłeś to przez infolinię?

  • #8 30 Maj 2014 11:53
    bronsan
    Poziom 2  

    Nie stety, ja w tym temacie stoję w miejscu. Telefon kupiłem od kumpla a on twierdzi że poza opakowaniem już nie ma zadnego dowodu zakupu. Więc pewnie na gratisowa usługę w salonie nie mam co liczyć. Liczę na pomoc i doświadczenie innych użytkowników. Poza tym warto się rozwijać, coś zrobić samemu a nie tylko iść na łatwiznę (oczywiście jeżeli to jest racjonalnie uzasadnione i na miarę swoich możliwości). Tym czasem próbuje się dowiedzieć czegoś od innych jak ten problem rozwiązać.

  • #9 30 Maj 2014 14:24
    krzywaj
    Poziom 25  

    Z3X box lub jakiś inny od do samsungów i będziesz miał locka zdjętego.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME