Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AKME - Wymiana unifonu na Lasmkomex LM.

03 Kwi 2014 21:03 1560 9
  • Poziom 12  
    Witam serdecznie, chciałbym się poradzić jak z "przesiąść się" z domofonu akme na laskomex'a LM. Otóż przeczytałem wszystkie tematy z nim związane... i mam wątpliwości. Chciałbym by ktoś mi pomógł to rozgryźć. Nie stać mnie na fachowca... Pracuję, studiuję i wynajmuję mieszkanie, domofon uszkodziłem przy przeprowadzce :(. Znajdzie się ktoś dobry i poratuje wskazówkami? :)

To co ustaliłem samemu, po zdjęciu obudowy..:

5-żyłowy przewód a podłączony tak:
    1-brązowy mikrofon
    2-szary wywołanie
    3-zielony masa
    4-niebieski słuchawka (opis numerków wg tematu: Link)
    i biały do przycisku domofonu... I tutaj jest jest zagwozdka:
    Otóż ten przycisk posiada 4 przyłącza i jest jest od lewej podłączony tak:
    3,1,2,biały.

Chciałbym się zapytać czy te informacje są wystarczające by podłączyć to nowe ustrojstwo? :)

P.S. jeśli będzie potrzeba zamieszczę foto.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny dla użytkowników
    Skoro ustaliłeś jaki kolor kabelka za co odpowiada, to dlaczego sam nie podłączysz nowego unifonu?

Podałeś kolory w ten sposób:
    brązowy - mikrofon
    szary - wywołanie
    zielony - masa
    niebieski - słuchawka
    biały - do przycisku domofonu

Nowy to Laskomex LM, ale jaki numer?
  • Poziom 12  
    No niby tak, ale czyli wszystko ustaliłem, tak jak powinno być? :) W tym nowym jest zwora... ona łączy masy zaczepu z masą (są dwie masy)? Wolę się upewnić niż zepsuć domofon, lub uszkodzić centralkę na dole... :) Dzięki za wyrozumiałość. :)
  • Pomocny dla użytkowników
    Jeżeli twoja instalacja jest 5 żyłowa, to jeden mostek od przycisku musi być zdjęty.

Link
  • Pomocny post
    Pomocny dla użytkowników