Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

centralny zamek opel astra

maluda 09 Apr 2005 18:39 23624 21
Optex
  • #1
    maluda
    Level 11  
    szukam schematu jak podłączyć pilota do centralnego zamku opel astra
  • Optex
  • Helpful post
    #2
    MisiekTT
    Level 12  
    Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi
    W lewym progu znajdziesz dwie wiązki.
    W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem.
    Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus).
    Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12)
    Gruby brązowy - masa (-)
    Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to w drugiej wiązce:
    czarny z białym i czarny z zielonym.
    Oczywiście zanim zaczniesz podłączać obowiązkowo posprawdzaj wszystkie sygnały miernikiem. Podłączanie na pałę żle się kończy(wiem z doświadczenia)
    pozdrowienia
  • #3
    yasiu.brzeg
    Level 29  
    A może tak użyć przycisku szukaj. Na forum temat poruszany wielokrotnie.
  • Optex
  • #4
    maluda
    Level 11  
    wielkie dzięki
  • #5
    El Diablo
    Level 20  
    witam, chciałbym się dopisać...może to głupie pytanie ale mając oryginalny centralny (opel astra F 1992r.) i chcąc mieć centralny na pilota to będę musiał zakładać siłowniki czy tylko alarm ze sterowaniem zamka c. ?
  • #7
    El Diablo
    Level 20  
    ale przy zamku mysle ze sa jakies juz wyjscia sterujace do alarmu ??
  • #8
    kzaw
    Level 27  
    trzeba się wpiąć w przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały wychodzące w wiązce z drzwi kierowcy.Sterowanie jest - tak że można podpinać je bezpośrednio z alarmu.
  • #10
    kzaw
    Level 27  
    Może być z ty że piloty w tej obudowie są mało trwałe. Poszukaj sobie na allegro sterownika minister plus z pilotami typu fox. Jest co prawda troszkę droższy ale wg. mnie też lepszy.
  • #11
    Remik71
    Level 24  
    MinisterPlus jest produktem AMT. Montowałem wiele urządzeń tej firmy. Mają one jednak jedną poważną wadę (np:też forteca) - malą odporność na zakłócenia. Często klienci mają problemy (ciągle w tych samych miejscach) z otwarciem auta, czyli rozbrojeniem alarmu. Kończy się to odholowaniem pojazdu na jakąś odległość i dopiero możliwe staje się rozbrojenie.
  • #12
    kzaw
    Level 27  
    Jak wiele było tych urządzeń, bo ja montuję od 3 lat i w sumie nie miałem takich problemów.
  • #13
    Remik71
    Level 24  
    Witaj kzaw!
    Każda forteca, ministerplus, KD-1 ma problemy z komunikacją w określonych miejscach w moim mieście. Takie miejsca to: parkingi przy sklepach lidl, eco - mają one powiadomienia radiowe do firm ochroniarskich. Na takich parkingach auto jeszcze zamkniesz, ale po zakupach już go nie otworzysz pilotem. Dodatkowo w pobliżu obiektów energetyki jest ten sam objaw. Jest to przekleństwo tych urządzeń. Zgłaszałem problem technikowi AMT, ale brak odzewu. Przeszedłem na alarmy ampio i jest święty spokój.
    Pozdr.
  • #14
    kzaw
    Level 27  
    Pierwszy raz spotkałem sie z taka sytuacją. Sam używam superfortecy i też jeżdżę do Lidli, Eco i nie miałem takiego przypadku.Przyjrzę sie tematowi bliżej i zapytam przy najbliższej okazji AMT co o tym sądza.
  • #15
    Hitower1
    Level 2  
    Witam
    Pewnie kupie ministerplus, mieszkam zdala od supermarketów (100km), a zależy mi głównie na zdalnym sterowaniu centralnym zamkiem, bez używania alarmu.
    Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam
  • #16
    mostal
    Level 12  
    Osobiscie polecam sterowniki centralnego firmy PROXIMA, niezawodne,dobrze zabezpieczone i wcale nie wypadaja tak drogo.
  • #17
    Remik71
    Level 24  
    mostal podeślij jakieś info o tych sterownikach
  • #19
    ziomal
    Level 14  
    Remik71 wrote:
    Witaj kzaw!
    Każda forteca, ministerplus, KD-1 ma problemy z komunikacją w określonych miejscach w moim mieście. Takie miejsca to: parkingi przy sklepach lidl, eco - mają one powiadomienia radiowe do firm ochroniarskich. Na takich parkingach auto jeszcze zamkniesz, ale po zakupach już go nie otworzysz pilotem. Dodatkowo w pobliżu obiektów energetyki jest ten sam objaw. Jest to przekleństwo tych urządzeń. Zgłaszałem problem technikowi AMT, ale brak odzewu. Przeszedłem na alarmy ampio i jest święty spokój.
    Pozdr.

    O ile mi wiadomo zamykanie i otwieranie z pilota odbywa sie drogą radiową. Jak to jest możliwe, że radio działa przy zamykaniu a przy otwieraniu już nie. Oj coś kolego kręcisz!? Mam wrazenie że nie jesteś obiektywny! Pozdrawiam.
  • #20
    jacq
    Level 22  
    Miałem identyczny problem z SF kiedy zaparkowałem na terenie stacji energetycznej. Pilot działał dopiero przy samej szybie auta. Powtórzyło się to również przy następnej wizycie na tej samej stacji więc coś w tym jest, prawdopodobnie jest to wina nienajlepszych odbiorników w produktach AMT.
    Co do radiowego powiadamiania agencji ochrony to nie ma to raczej nic wspólnego z utratą zasięgu. Sam codziennie zakładam takie nadajniki i wiem jak i kiedy działają.
    pozdro
  • #21
    robson245
    Level 14  
    założyłem sporo SF ,sam ją mam ,o problemie pierwsze słysze,czasami się zablokuje i nic tylko odł.ją na sek.
  • #22
    Remik71
    Level 24  
    Kolego ziomal, może odniosłeś wrażenie, że nie jestem obiektywny, ale zapewniam Cię, że się mylisz. Byłem zwolennikiem super fortec, uważałem, że to świetny produkt w tak niskiej cenie. Jednak po sytuacjach jakie opisałem, czy sam byś proponował klientom ten alarm?
    Napisałem do technika producenta wiadomość z opisem całej sytuacji, ale nie uzyskałem żadnej odpowiedzi. Uważam, że firma jest ok-bardzo dobra obsluga, przesyłki na czas, ze sprawami reklamacji też nie miałem problemów. Jednak dopóki nie usuną tego mankamentu, nie mogę proponować tego alarmu ludziom z mojej miejscowości. Nie chcę problemów, reklamacji. Aktualnie montuję inne alarmy, producenta którego przedstawiciele handlowi mają małych klientów (takich jak ja) w d...
    I jeszcze jedno: we wspomnianych miejscach alarm pilotem uzbroisz (choć i tak z mniejszej odległości niż normalnie), ale po zakupach to pilot przy szybie i próbujesz do skutku. Jeden znajomy musiał kawałek odholować wyjące auto i dopiero rozbroił system.
    Pozdrawiam