Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Unitra Tonsil ZgC 80-8-559 - szukam schematu zwrotnicy

PerlePeleurs 06 Kwi 2014 18:15 3264 5
  • #1 06 Kwi 2014 18:15
    PerlePeleurs
    Poziom 5  

Witajcie. To mój pierwszy wpis na forum. Moja historia z Unitrą zaczyna się podobnie jak w większości - znajduję stare kolumny głośnikowe i zabieram się za ich odnowę. W moim przypadku są to Tonsilki ZgC 80-8-559. Wiem co i jak mam zrobić, wiem jak podłączyć czy odnowić same głośniki.. jedyną rzeczą jaką szukałem i nie odnalazłem to schemat ideowy tego modelu. Odnalazłem wiele mniej lub bardziej podobnych schematów, ale nie do ZgC 80-8-559. Potrzebuję tego tak szczerze tylko w celach informacyjnych, a samemu nie jestem w stanie tego zrobić, bo nie znam się na tym ani troszkę.

Tutaj podobny schemat do ZgB 140-8-907.

Proszę o pomoc w odnalezieniu takiego schematu do moich tonsilków(lecz z tego co wiem w sieci nigdzie tego nie ma), albo w miarę chęci przerobienie tego podesłanego czy stworzenie go od podstaw. Dziękuję i pozdrawiam.

Dodano po 1 [godziny] 9 [minuty]:

Czy to będzie ten sam schemat co do modelu ZgC 100-8-98?
    Unitra Tonsil ZgC 80-8-559 - szukam schematu zwrotnicy

Dodano po 2 [godziny] 29 [minuty]:

Chciałem również zapytać o indukcyjność cewek.

• #2 11 Kwi 2014 21:03
    PerlePeleurs
    Poziom 5  

Poszperałem troszeczkę, pochodziłem po ludziach, popytałem, pomierzyłem, policzyłem.. wyszło mi coś takiego:
    Unitra Tonsil ZgC 80-8-559 - szukam schematu zwrotnicy Unitra Tonsil ZgC 80-8-559 - szukam schematu zwrotnicy

Głośniki to: ZgC 80-8-559, natomiast zwrotnice to: ZgB 45-8-59 wyk2.

Czy ktoś oceni, czy jest dobrze?

• #3 07 Kwi 2016 22:31
    Tomek_Schulz
    Poziom 12