Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Landi renzo - Reduktor LI-02 regeneracja, kalibracja, wymiana wtrysku.

07 Kwi 2014 12:15 3798 3
  • Poziom 8  
    Witam

    Planuję zakup zestawu do regeneracji reduktora Li-02. W internecie znalazłem film z demontażu ale reduktora IG1. Czy ktoś z was regenerował Li-02 i może się podzielić uwagami, ew. instrukcją? Czy proces jest podobny jak w przypadku IG1?

    Kolejna sprawa po regeneracji to wtryski. Na jesień wymieniłem 2 wtryskiwacze teraz zastanawiam się czy wymienić kolejne 2 czy może najpierw sprawdzić ich oporność i czekać aż padną?

    Do samej kalibracji mam już kabel. Czytałem że najlepiej jest kalibrować na hamowni lub podczas jazdy. Jak jeździłem do warsztatu to wszystko robili na "stanowisku". Rozumiem że autokalibracja to taka "zgrubna" kalibracja a dokładne ustawienie mapy to dopiero w zakładce "Wprowadzić K" ?
  • Poziom 8  
    Zmierzyłem wtryski i są do wymiany.

    Wtryski wymienię i zrobię autokalibrację.

    Sama autokalibracja starczy do jazdy czy muszę zmieniać dokładne ustawienia mapy?

    Nie dysponuję hamownią ani prywatną autostradą żeby w każdym zakresie na każdym biegu sprawdzać korekty wtrysków. Jak najlepiej dobrać ustawienia?
  • Poziom 38  
    Po autokalibracji należy każdy sekwencyjny sterownik gazu ponownie ustawić na drodze. Autostrady prywatnej nie potrzebujesz, choć A4 taka jest, wystarczy państwowa i najlepiej w nocy jak już jest późno. Ja ustawiam wstępnie na długich podjazdach w zakresie małych i średnich obciążeń, potem jakaś krajówka i średnie obciążenia dalej a potem autostrada i ogień. Konieczne jest by w OL było bogato jak już buta w podłogę wsadzisz by nie uszkodziło głowicy.
    Pozdrawiam
  • Poziom 8  
    :( Autostradę całe szczęście doprowadzili do stolicy ale z długimi podjazdami niestety będzie gorzej.

    Dziś wymieniłem jeden wtrysk najbardziej odstający od pozostałych pod względem oporności. Wykonałem autokalibrację. Po krótkiej przejażdżce mogę stwierdzić że chyba lepiej się rozpędza a na biegu jałowym nie ma różnicy pomiędzy benzyną a gazem (wcześniej na gazie nierówno pracował)

    W załączniku mapa. Przy przełączaniu benzyna/gaz słupek wykazywał różnicę 1,3 %