Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

cdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodami

drongalf1 08 Paź 2017 17:10 65340 397
  • #121
    zonkil
    Poziom 31  
    Tych przeróbek nikt jeszcze nie testował. Możliwe, że będzie działać ale problem z tranzystorami dalej pozostaje.
  • Relpol przekaźniki
  • #122
    p38
    Poziom 11  
    Informacja :-)
    Dlaczego Autocom 2015. ** Gorszy niż w 2014.03

    Na początku lata hex2stuff , aktywatory autorem oraz zespoły i programy Autocom Delphi wydana wersja 2015.01 radosną wiadomość na swojej stronie i oferować kupić aktywator. Nowy mix (własna wersja oprogramowania 2013,03 + importowane bazowej od 2015.01) obiecał wiele nowego:

    dodane najnowsze samochody, takie jak Skoda Octavia III, BMW F22
    dodaje najnowszych samochodów takich jak Citroen C1 (B4), Hyundai i10 , Nissan Qushqai J11
    dodany samochody krajowe VAZ, Gaz, UAZ
    ciężarówki MAZ, KAMAZ, GAZ
    dodały koreańskie ciężarówki;

    Dodano wiele funkcji dla różnych samochodów wcześniej obecnych w programie. Jednak autor sam zauważył, że autocom 2015.1 i Delphi 2015.1 są w testach beta. W programie są pewne błędy, takie jak na przykład bezczynność ISS w nowych samochodach (automatyczne skanowanie wszystkich systemów), ale jednocześnie można wprowadzić każdy blok oddzielnie. Autor programu obiecuje rozwiązać problemy w ciągu miesiąca. Prawie pół roku minęło, a obiecane korekty nie mogą być postrzegane. Ponadto wersja beta okazała się tak buggy, że niektóre funkcje, które z powodzeniem działały w 2014.03 przestały działać w tym. Pełne recenzje prawdziwych użytkowników tej wersji można znaleźć, obracając dziesiątki stron forum profilowego w tematach dotyczących pracy z urządzeniami Autocom CDP Plus i Delphi DS150e. Google do pomocy.

    Jak wspomniano powyżej, wersje 2014.03 i 2015.01 to montaż: program powłoki z wersji 2013.03 + importowane bazy danych od 2014.03 lub 2015.01. W wersji oryginalnej 14.03 r. Użyto zupełnie innego sposobu ochrony opartego na kluczu USB, który nikt nie zdołał obejść do tej pory. Dlaczego więc działa 14.03 i 15.01? Chodzi o to, że w momencie uwolnienia aktywator 14.03 Hex formacie baza danych i struktury wewnątrz podstawy pomiędzy 13,3 i 14,3 jest prawie identyczny, co pozwoliło mu zrobić taki nacisk na import bazy danych. Ale z wersją Autocom 15.01 po prostu nie działał w ten sposób, ponieważ format, struktura i metoda ochrony bazy danych uległy radykalnej zmianie. HEX w części, przenosząc dane z nowej bazy danych do starego formatu. W nowej wersji 2015. 01 ulepszony i wygodniejszy interfejs programu i zmienia się podstawowe metody pracy z bazą danych. Stąd zbiór funkcji niefunkcjonalnych (nawet wcześniej działających)

    Często w sieci można spotkać ofertę zakupu autocom 2015.01 wraz z urządzeniami o niskiej jakości, zmontowanymi na dwóch niebieskich płytach i używanych podzespołach i przekaźnikach. Producenci klonów zmniejszają koszt produkcji z powodu używania używanego sprzętu. przekaźniki, podzespoły lub zastosowanie analogów o niskiej jakości, a nawet "re-marts", co z kolei odzwierciedla się później w pracy. Tańsze nie znaczy lepiej. Najbardziej realną opcją dla stabilnej pracy będzie wysokiej jakości wersja jednopłytowe v1.0 Plus jest CDP , zgromadzonych na pokładzie zielone i zupełnie nowe elementy i „prawy” i nowy NEC przekaźnik. Również w sieci można czasem znaleźć ofertę urządzeń z wersją Autocom 2015.03, która w rzeczywistości jest przemianowaną wersją 2014.2 z aktywatorem firmy LuisAndre. W nim nie ma samochodów, nawet tych, które znajdują się na liście 2015.01.
  • #123
    gumiś hd
    Poziom 9  
    Witam.Widzę, że na zdjęciach płytki w Ver.6.0 zamiast diody D701 jest opornik. Tak ma być czy trzeba zamienić D701 I 703 na diody 4148?
  • #124
    zonkil
    Poziom 31  
    Wersja 6.0 z opornikiem nie do przerobienia
  • #125
    Serviko19
    Poziom 6  
    Witam, zakupiłem niedawno od chińczyka takie coś. Sprzęt po części działa - komunikuje się ze sterownikami od ABS-u czy poduszek lecz nie ze sterownikiem silnika (auto to Skoda Fabia 2007r 1.4 benzna, sprawdzane również w Chryslerze - to samo). Da się coś z tym zrobić ? Wersja TCS MAIN V8.0. Wyświetla się taki komunikat.cdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodami cdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodamicdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodamicdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodami cdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodami
  • Relpol przekaźniki
  • #127
    Serviko19
    Poziom 6  
    p38 napisał:
    Wyczyść wszystko i zamontuj wersję 2014.3

    Zmontować wersję 2014.3 - program, czy wersja płyty ? Jeśli program to próbowałem na WOW-ie i też nie działa (to samo, tylko sterownik silnika nie jest odczytywany).
  • #128
    lukiwita
    Poziom 9  
    kolego ogarnołes ta wersie v8 mam taka i ten sam problem nie łaczy sie ze sterownikami silnika a3 a6 1.9 ,2.5 tdi r2000
  • #129
    szpryczek
    Poziom 14  
    Jezeli chodzi o rezystory zamiast diod albo nie wlasciwe diody sprawa jest prosta w tych miejscach ja użyłem diode schottky-ego nie wazne byly wartosci byle dala rade napieciowo bo ja mialem 1n4848 i brak polaczenia po K linie. Teraz pozostaje wam tylko namierzyć te pseudo diody na waszych płytkach.
  • #130
    zonkil
    Poziom 31  
    szpryczek napisał:
    Jezeli chodzi o rezystory zamiast diod albo nie wlasciwe diody sprawa jest prosta w tych miejscach ja użyłem diode schottky-ego nie wazne byly wartosci byle dala rade napieciowo bo ja mialem 1n4848 i brak polaczenia po K linie. Teraz pozostaje wam tylko namierzyć te pseudo diody na waszych płytkach.


    Nie wypowiadaj się jak nie masz pojęcia o jakiej wersji płyty mówisz. Jak wlutujecie do wersji 8.0 diody 1N4148 zamiast Zenerów które tam są tracicie komunikację na linii K i L. Kilka lat wstecz z produkcji wychodziły płyty 3.0 z diodami Zener 5V co powodowało brak komunikacji z BMW E60 bądź niektórymi ciężarówkami wtedy wstawiało się 1N4148.
  • #131
    edzikibob
    Poziom 8  
    Witam serdecznie
    Chce zwrócić uwagę na fakt że brak komunikacji ze sterownikiem auta nie oznacza wadliwego działania interfejsu. Spotkałem się już z sytuacją że nie dało rady się połączyć bo np. zaśniedziałe styki gniazda wtyczki, przetarte/uszkodzone przewody, lub po prostu uszkodzony sterownik. Najlepiej wtedy sprawdzić taki interfejs w innym pojeździe. Prawdą jest również że są wersje tańsze, które nie łączą się np. z BMW E60 jak pisze kolega wyżej. Zdjęcia mojej płytki interfejsu zamieszczam poniżej. Obecnie próbuje uruchomić w nim interfejs Bluetooth, który dolutowałem.cdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodamicdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodami
  • #132
    zonkil
    Poziom 31  
    Życzę powodzenia w uruchomieniem niezaprogramowanego modułu BT
  • #133
    Arcyk3
    Poziom 13  
    Witam jaka wersje plytki najlepiej zakupic ?
    pozdr
  • #134
    Stachu-meblarz
    Poziom 2  
    Witam mam pytanie odnośnie interfejsu autocom cdp+ mój jest na 2 niebieskich płytkach i napisane jest że wersja v3.0, przekaźniki pomarańczowe 5V Nec i wyposażony w bluetooth łączy nowsze VW Forda i Renault, Opla też czyta starsze bmw bez problemu ale nie których modułów nie diagnozuje przez ISS czyta ale jak wybiorę pojedynczo to wyskakuje komunikat że sterownik może nie obsługiwać danego modułu i oczywiście VW 1.9 zczyta przez ISS skasuje błędy ale nie ma dostępu do pojedynczych modułów w czym tkwi problem?
  • #135
    zonkil
    Poziom 31  
    Nadruk 3.0 a wersja płyty 8.0 proszę pokazać zdjęcie.
  • #137
    zonkil
    Poziom 31  
    Tak jak myślałem 8.0 z nadrukiem 3.0.

    Trzeba wstawić drivery SI9241 odtworzyć ścieżki itd.
  • #138
    robsztix
    Poziom 8  
    Witam Panowie, czy może ktoś podpowiedzieć, czy to jest prawdziwe V3.0 czy V8.0 tylko z napisem V3.0 jak to już ktoś miał wcześniej...Mam problem dodaniem obrazka z telefonu. Wpiszcie w link najpierw
    http:
    //goo.gl/images/g7gUZM
    Dzięki
  • #140
    robsztix
    Poziom 8  
    Zonkil bardzo Co dziękuję za szybką odpowiedź. Jestem całkiem zielony w tym temacie, mógłbyś podwiedzieć jak wygląda prawdziwe V3.0 wewnątrz, bo szukam na ali i nie wiem który to fake a który prawdziwy. Może ktoś jest w stanie podac link bezpośrednio do prawdziwego V3.0. Dziękuję bardzo i pozdrawiam.
  • #141
    robsztix
    Poziom 8  
    Panowie, czy to jestprawdziwe V3.0
    https:
    //goo.gl/images/7Nvx81
  • #144
    JimmyS
    Poziom 2  
    Panowie orientuje sie ktoś jaki byłby koszt naprawy płytki v8(przynajmniej tak jest na niej napisane). Połączyłem się raz jedyny z silnikiem bmw i na tym koniec. W fordzie łapie silnik i nic więcej, opla nie rusza wcale
  • #145
    zonkil
    Poziom 31  
    Na dzień dzisiejszy brak na magazynach układów SI9241. Pozostaje wymiana całej płyty na poprawną.
  • #146
    JimmyS
    Poziom 2  
    Dzięki Zonkil za szybką odpowiedź. Szukałem też płytki żeby zamienić ale albo moja jest dziwna albo ja czepiam się szczegółów. Mógłbyś rzucić swoim fachowym okiem? cdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodamicdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodamicdt tcs autocom - brak połaczenia z niektórymi samochodami
  • #147
    eprom
    Poziom 25  
    Witam czy tą płytke trzeba poprawiać, czy zrobiona jest jak należy.Próbowałem odczytać nr Vin w swojej BMW e46 z 2005 ale nie dało rady?

    Jeśli sie mylę proszę mnie poprawić
    Diody D701-D703 zamienić na zenerki 30v
    Rezystory R701-R708 zamienić na 3kohm
    Kondesatory C701 C703 zamienić na 5nF
  • #148
    kodar
    Poziom 16  
    Pytanie chyba z gatunku retorycznych. Wczoraj przestał mi czytać pojazdy mój dwupłytowiec. Zacząłem od kabla OBD2 i zaskoczenie. Podpiąłem miernik pod pin 16 wtyczki OBD2 czyli Zasilanie ( chociaż zasilanie jest ) i próbowałem znaleźć przejście na płycie i szok brak ???? Podejrzewam, że kabelek posiada w środku elektronikę.
    Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.
    Niestety wtyczka jest zalewana.

    Dodano po 1 [godziny] 46 [minuty]:

    Temat opanowany.
  • #150
    kodar
    Poziom 16  
    Niestety mój fejs odmówił współpracy. Płyta v5 na LM 393. Komunikacja z fejsem dosyć dziwna. Niby wszystko ok ale nie odczytuje mi żadnego pojazdu. Zmieniłem mu firmware z 1513 na 1622 i na odwrót. I nic. Wcześniej miałem odczyt fejsa z automatu w oprogramowaniu czyli bez funkcji "Test" rozpoznawał mi go. Teraz uruchamiam "Test" owszem rozpoznaje wszystko. Niestety po ponownym uruchomieniu zakładki"Urządzenie" pokazuje mi info "interfejs nieznany" . Wrzucam filmik, jak sygnalizuje, gdy próbuję zrobić diagnozę pojazdu. Wcześniej nie było tych objawów.
    https://filmy.elektroda.pl/81_1528808676.mp4