Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ursus c330 ładowanie / przerywacz

gagaga93 11 Kwi 2014 18:38 1542 5
  • #1 11 Kwi 2014 18:38
    gagaga93
    Poziom 12  

Witam

Tak nie znam się na tym. Dwa tygodnie podłączyłem cała instalacje elektryczna w nim no i wszystko jest dobrze mimo tego że użyłem do tego kabli z przedłużaczy itd i schematu chyba z 1970 któregoś roku. Założyłem w nim alternator 57A chyba nie wiem jaki to dokładnie bo taki jak mi załatwili to założyłem i on ładuje początkowo miałem w nim do wzbudzania go żarówkę 12v 2w ale po założeniu 12v 4w on się już zaczął wzbudzać w tym samym czasie gdy odpalił nie musiał się wkręcać nawet dobrze na obroty i po kilku dniach zauważyłem że na wolnych obrotach (tylko na wolnych) czasem mignie tak na chwilkę kontrolka ładowania miga tak czasem co sekundę lub dwie lecz gdy tylko włączę światła obojętnie jakie to już nie mruga nawet jeśli podłącze żarówkę 12v 21w też gaśnie na pewno pomyślicie że to przez wolne obroty ona się zapala tak ale to nie to bo żeby tak zaczynała się zapalać to muszę ustawić bardzo wolne obroty takie żeby wał ledwo się kręcił i wtedy ona zaczyna się lekko zapalać dodam że mam małe koło pasowe założone do alternatora i tu się nasuwa moje pytanie czy to możliwe że akumulator się już naładował i regulator napięcia nie jest już w stanie obniżyć prądu ładowania ze po prostu odłącza uzwojenie na chwilkę (mruga kontrolka) i się ono ponownie wzbudza? Mam miernik ale nie mam do niego baterii więc podłączyłem go pod zasilacz 5v i on chyba trochę kłamie (też jak mierzyłem napięcia dwóch zasilaczy komputerowych pod tym miernikiem to tez pokazywał o 1v więcej) bo po podłączeniu ładowania zmierzyłem napięcia i przed odpaleniem pokazywało 13v ileś a po odpaleniu 15v iles ale nie d