Witam,
Przeszukałem już chyba wszystkie możliwe fora motoryzacyjne i nie spotkałem się, aby ktoś miał podobny problem. Otóż od jakiegoś czasu mam problemy z przepalającym się bezpiecznikiem F35, czyli między innymi od świateł cofania. Niestety od dnia wczorajszego nawet po wymianie bezpiecznika na nowy automatycznie przy wrzuceniu wstecznego słychać jak strzela bezpiecznik i tak za każdym razem nie zależnie od tego, czy silnik pracuje, czy jest tylko na zapłonie. Dodam, że przy włączonych światłach cofania mam jeszcze dźwiękowy sygnał ostrzegawczy.
Drugą zależność jaką zauważyłem, przy przepaleniu się bezpiecznika to pojawienie się kontrolki CHECK ENGINE, a sczytany błąd to P0100 plus po podłączeniu komputera brak informacji od przepływomierza o ilości (objętości) zasysanego powietrza.
Według instrukcji powinien tam być bezpiecznik 7.5A, więc dziś testowałem stopniowo coraz większe aż do 20A i również i ten mi się przepalił.
Przeszukałem już chyba wszystkie możliwe fora motoryzacyjne i nie spotkałem się, aby ktoś miał podobny problem. Otóż od jakiegoś czasu mam problemy z przepalającym się bezpiecznikiem F35, czyli między innymi od świateł cofania. Niestety od dnia wczorajszego nawet po wymianie bezpiecznika na nowy automatycznie przy wrzuceniu wstecznego słychać jak strzela bezpiecznik i tak za każdym razem nie zależnie od tego, czy silnik pracuje, czy jest tylko na zapłonie. Dodam, że przy włączonych światłach cofania mam jeszcze dźwiękowy sygnał ostrzegawczy.
Drugą zależność jaką zauważyłem, przy przepaleniu się bezpiecznika to pojawienie się kontrolki CHECK ENGINE, a sczytany błąd to P0100 plus po podłączeniu komputera brak informacji od przepływomierza o ilości (objętości) zasysanego powietrza.
Według instrukcji powinien tam być bezpiecznik 7.5A, więc dziś testowałem stopniowo coraz większe aż do 20A i również i ten mi się przepalił.