Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ursus c 360 - wyje podczas hamowania biegami

bizon_126 12 Kwi 2014 21:39 2394 13
  • #1 12 Kwi 2014 21:39
    bizon_126
    Poziom 28  

    Witam.
    W C-360 występuje problem taki, że podczas jazdy z dociśniętym pedałem gazu jest cisza.
    Gdy puszczam to coś strasznie wyje ale nie jestem w stanie stwierdzić most czy zwolnice.
    Hałas występuje tak samo na szosowych/terenowych i na każdym biegu.
    Wciskanie hamulca nic nie zmienia.
    Na luzie jest cicho.
    Proszę o pomoc.

  • #2 12 Kwi 2014 22:03
    zetor6245
    Poziom 14  

    Prawdopodobnie masz coś z łożyskiem w wewnątrz wału łączącym skrzynie z tylnym mostem [krótka ośka mechanizm różnicowy]

  • #4 12 Kwi 2014 22:12
    zetor6245
    Poziom 14  

    Można ja tak miałem i jeżdziłem około 100 mt tylko u mnie w lekkich robotach.

  • #6 12 Kwi 2014 22:22
    zetor6245
    Poziom 14  

    opryskiwacz, cyklop, brona itd.

  • #8 12 Kwi 2014 23:37
    bruns
    Poziom 30  

    A olej w zwolnicach jest ? Sprawdzileś ?

  • #10 13 Kwi 2014 13:51
    bruns
    Poziom 30  

    Wyje bo w zwolnicach koła zębate z zębami prostymi , więc raczej normalne .
    Zęby dotarły się jedną stroną pod obciążeniem przy jeździe od przodu , więc w miarę jest cicho .
    Przy hamowaniu silnikiem ząb pracuje drugą stroną , tą mniej dotartą , więc wyje .

  • #11 13 Kwi 2014 14:14
    seweryn7701
    Poziom 30  

    Zwolnice nie wyją w 60-ce. Zużucie o którym piszesz najbardziej jest odczuwalne na dyferencjale. Takie same zwolnice ma zetor i cicho, do 40 letniego ursusa założysz zetorowski dyfer i.... cicho.
    Prędzej bym powiedział dyferencjał. Luz na kole ataku spowodowane luzem na łożyskach, złym ustawieniem lub zużyciem. Zdejmij plecak i sprawdź czy nie ma widocznych uszkodzeń, luzu, możesz tez sprawdzić ślad współpracy zębów.

  • #12 13 Kwi 2014 14:28
    zetor6245
    Poziom 14  

    Głosu wycia nikt z nas nie słyszał więc trudno do końca się odnieść ale jeśli nic nie robił tylko stało to sie samo to zwolnice nie mają nic wspólnego .Ja cały czas obstawiam łożysko w wale lub tym krótkim wałkiem z zębatką atakującą mechanizm różnicowy .

  • #13 13 Kwi 2014 19:56
    bizon_126
    Poziom 28  

    Sprawdzę jak się trochę z robotą uspokoi
    Czy po zdjęciu plecaka jestem w stanie zdiagnozować luz na ataku?
    W razie braku luzu czy da się atak dosunąć jakoś do talerza ?

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME