Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Sony KDL-42W805 oraz PS3 - kino domowe z systemem dzwięku 5.1 za 1tys zł

ZawadaSB 13 Kwi 2014 05:53 1737 13
  • #1 13 Kwi 2014 05:53
    ZawadaSB
    Poziom 5  

Zależy mi na uzyskaniu efektu 5.1 w grach z ps3, oraz w filmach fullHD odpalanych z pendrive podłączonego do tv. Mój telewizor to SONY KDL-42W805. Posiadam malutki pokoik przeznaczony do grania, odległość od telewizora około 2m, szerokość pokoju ok 2,5m. Uwaga na kino mogę wydać maksymalnie 1000zł. Zainteresowałem się zestawem SONY DAV-TZ715, ale niestety nie posiada ono wejścia optycznego. Myślałem o podłączeniu kina z tv za pomocą czincze i konsoli z tv optykiem, ale tak się chyba nie da. Czy brak wejścia optycznego(i podłączenie przez czincze) wpłynie znacząco na odbiór dźwięku i efekt 5.1? Jeżeli tak to poproszę o jakieś inne propozycje. Jestem zielony w temacie audio więc proszę o wyrozumiałość ;)

0 13
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #2 13 Kwi 2014 08:33
    intenso
    Poziom 38  

Tak wpłynie na jakość dźwięku, za pomocą cinczy podasz tylko dźwięk stereo za pomocą kabla optycznego dźwięk 5.1
    Kino musi być firmy Sony?;)

zestaw kina

0
  • #3 13 Kwi 2014 14:08
    ZawadaSB
    Poziom 5  

Jestem małym fanem Sony :P, ale nie musi to być kino tej firmy. Czyli, że nie ma żadnej możliwości uzyskania 5.1 w wyżej wymienionym zestawie jak tylko z filmu dvd odpalonego na odtwarzaczu? Jeżeli tak to to jest śmiech na sali. Ja rozumiem budżetowe itp. ale jedno głupie wejście to taki problem!?

Dodano po 36 [minuty]: