Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes Atego - MR 4806 MR5026

13 Kwi 2014 22:30 3183 5
  • Poziom 7  
    witam w Atego z 2003r z 4 cylindrowym silniczkiem WDB970 po wymianie czujnika wału w czasie pracy autko wyrzuca błędy MR 5026, 5126, 5226
    [Jednostka pompująca dla cylindra 1,2,3-zawór nie otwarty]
    po zgaszeniu błędy przechadza w zapisane i mogę je usunąć ale autko wyrzuca następny
    MR 4806-jednostka pomp linii-zwarcie do masy
    -gdzie i czego tu teraz szukać ?
    znacie jakieś przykłady przetarć instalacji w tych okolicach ? dodam że robiłem balans cylindrów było ok a na kompresji wyszło że jeden cylinderek ma 10 % różnicy ale reszta w miarę.
  • Poziom 21  
    Może sama pompa zwarta, bądź uszkodzony moduł MR.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    "bodek434"]Daleko z pomp do wtyczki MR nie masz. Chcesz by Ci podpowiedzieć na którym
    milimetrze mogła się wiązka przetrzeć? Może masz zalaną olejem albo wodą po myciu silnika.
    Komputer Ci podpowiedział czego szukać
    Zmierz ciśnienie paliwa.
    OK kolego tylko w którym miejscu mierzyc cisnienie paliwa?pomiar ma byc manometrem czy komputerem?jakie powinno być właściwe ciśnienie?można by bylo zobaczyć jak ta wtyczka MR wygląda i w jakim jest miejscu?
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 7  
    Temat okazuje się grubo elektryczny.Ciśnienie paliwa wyszło ok ale na każdej z pomp korozja taka że ułamują się te małe śrubeczki trzymające styki elektr. auto jeżdziło jako solarka i pług,instalacja do tylnych lamp praktycznie przeżarta przez sól a cała głowica zardzewiała i ruda po zdjęciu pokryw.Oddałem autko bardziej cierpliwym.Dzięki za pomoc temat zamknięty