logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Telewizor jako prezent - ok 40 cali, do 2000 zł. Co wybrać?

Czemyslaw 14 Kwi 2014 15:54 1896 7
REKLAMA
  • #1 13508801
    Czemyslaw
    Poziom 2  
    Cześć wszystkim!

Chciałbym sprawić rodzicom niespodziankę i kupić im nowy telewizor. Sami sobie go nigdy nie kupią więc trzeba to zrobić za nich :)

Nie są wymagający i niby nie oglądają TV za dużo ale jak przyjeżdżam do domu to jednak pudło chodzi...
    Nie zależy mi na cudach, bajerach, dodatkach.
    Telewizor najlepiej aby był niezawodny i łatwy w obsłudze.

Sam uczciwie dodam, ze nie znam się na telewizorach więc dopiero będę się dokształcał głównie przez Internet... ;)

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor?
    ok 18-20m2
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora?
    Ok 2.5 - 3 metrów
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem?
    Zazwyczaj 2 ale weekendami 4-5
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu?
    Raczej na wprost ale jak jest wiecej osob to ktoś może siedzieć lekko z boku.
    5. Telewizor ma stać czy ma wisieć?
    Wisieć jeśli to możliwe. Obecnie stary stoi w rogu pokoju (ustawiony na ukos). Tak naprawdę obie opcje akceptuje.
    6. Jak słońce świeci w pokoju?
    Okna są na południe.
    7. Jaki masz obecnie telewizor?
    Stara kolubryna crt chyba 29 cali... Chyba Panasonic ale modelu nie pamiętam i nie mam jak sprawdzić bo telefonem wzbudzę podejrzenia rodziców, że coś planuję ;)
    8. Co chcemy aby telewizor posiadał?
    Podstawowe opcje, żadnych bajerów, youtubów i fejsa itp. Ma mieć dobrą jakość obrazu, przejrzyste menu. Dźwięk nie musi być wyjątkowy.
    9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora?
    HDMI + Eurozłącze jeśli to wciąż jest używane...
    10 .Jakie urządzenia?