Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Unitra 820s Condor - drugie życie [regeneracja]

zborus89 14 Apr 2014 22:42 6702 10
    zborus89
    Level 9  
    Witam, stałem się szczęśliwym posiadaczem RM Unitra 820s Condor, Sprzęt latami leżał na strychu. Z tego co zdarzyłem zaobserwować to:

- potencjometry trzeszczą
    - przy regulacji gałki WIDE zdarza się, że raz zanika prawy raz lewy kanał.
    - wskaźniki wysterowania nie działają (przy słuchaniu radia cały czas pali się tylko 1 zielona dioda na prawym i lewym kanale)
    - brak 2 pokręteł od volume
    - cały mechanizm kasetowy chyba do wymiany ( w środku jest zardzewiały)
    - brak szybki w kieszeni magnetofonu
    - brak anteny
    - czerwona dioda na wskaźniku tunera mruga jak zrobię głośniej.

takie ubytki zauważyłem przy pierwszym kontakcie, jestem amatorem jeśli chodzi o naprawę takich klasyków. Proszę mi powiedzieć co by trzeba zrobić by ten RM doprowadzić do użytku ( mam tutaj na myśli wnętrze urządzenia). Bo domyślam się, że trza by powymieniać przewody, tranzystory itp. itd. Ile taka regeneracja Condora może wynieść?
    SlawekKedra
    Level 43  
    Z tego opisu wynika jasno że jest to złom a nie radiomagnetofon. Na allegro masz sprawny za 200zł.
    zborus89
    Level 9  
    Czyli co? Nie warto go naprawiać?
    Anonymous
    Anonymous  
    zborus89
    Level 9