Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C5 BAU - Brak mocy do 2000 obr. - wolno rośnie ciśnienie doładowania

16 Kwi 2014 01:03 8334 18
  • Poziom 1  
  • Poziom 34  
    Wygląda to na słabe podciśnienie w układzie. EGR też ma opóźnienie. Należało by zmierzyć jego wartość (bodajże 0,3 bar bezwzględnego czyli -0,7 Bar względem atmosferycznego). Jeśli wartość podciśnienia będzie nie odpowiadała tej wartości to albo pompa podciśnienia klękła albo masz nieszczelność w układzie podciśnienia
  • Poziom 1  
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    N75 raczej tak a gruchę sprawdzisz odpinając wężyk od n75 do niej i zasysając ustami. Po paru zassaniach sztanga powinna się wciągnąć i nie wracać do pozycji 0 puki nie wypuścisz podciśnienia. Tak samo sprawdź EGR czy siłownik od niego nie jest dziurawy. Poszukaj syczenia które świadczyło by o nieszczelności układu podciśnienia.
  • Poziom 1  
  • Poziom 1  

  • Poziom 34  
    weź pompkę z manowakuometrem, zrób pełne podciśnienie na siłownik turbosprężarki, i sprawdź wtedy jak jedzie "od dołu." to dużo wyjaśni.
  • Poziom 1  
  • Poziom 1  

  • Poziom 34  
    przyjedź. daleko nie masz.
  • Admin grupy Samochody
    A w pompie nie siedzi jakiś "renomowany" tranzystorek? ;)
  • Poziom 1  
  • Poziom 11  
    Dokładnie miałem taki sam objaw przy wadliwej pompie wtryskowej.
  • Poziom 1  
  • Poziom 11  
    Tłoczek sie przycierał, wyjąłem pompe, rozebrałem, zmieniłem tłoczek i po ponownym zamontowaniu nastawy 04 poszły i problem turbo znikł auto smiga juz 6 miesiecy.
  • Poziom 1  
  • Poziom 1  
  • Poziom 21  
    Zrób jeszcze raz logi dynamiczne grupy 003 i 011 (podczas jazdy oczywiście) i je wklej tutaj.
  • Poziom 1