Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

2008 bmw520d - silnik N47 177km nie odpala slabe cisnienie paliwa na listwie

16 Kwi 2014 16:47 3579 2
  • Poziom 8  
    Witam forumowiczow, wczesniej juz zakladalem temat dotyczacy problemu z moja 2008 e60 z silnikiem n47 otoz zaczelo sie od skaczacych wolnych obrotow, gdy mierzylem cisnienie na listwie podczas tych objawow to cisnienie skakalo 290 - 311 barow, wymienilem czujnik cisnienia na listwie oraz regulator cisnienia na listwie i na pompie. Problem prze tydzien ni powracal, poznie znowu to samo, skaczace wolne obroty, samochod jezdzil normalnie, nie szarpalo i przyspieszal tak jak trzeba. Kilka dni mialem problem z uruchomieniem a teraz nie odpala wywala blad o zbyt niskim cisnieniu na listwie i blad czujnika cisnienia. Kiedy mierze cisnienie la listwie to czasem jest okolo 180 barow a czasem 280 barow. Dodam ze auto niedawno kupilem i problem pojawil sie po kilku dniach ( w dokumentacji znalazlem ze poprzedni wlasciliej tuz przed sprzedaza dawal wtryski do sprawdzenia i odczyty z inpy oraz test przelewow jest w normie). Mieszkaw w UK i naprawde ciezko tu z dobrym mechanikiem do diesli. Przywiozlem goscia z serwisu zajmujacego sie tylko dieslami i rozlozyl rece, powiedzial ze najpierw wymienil by wszyskie wtryski na nowe i jesli by bylo to samo to pompe wysokiego cisnienia a wiadomo ze rachunek byl by na kilka tysiecy funtow.
    Zastanawia mnie w tym modelu kwestia pompy progowej, czy ona wystepuje przy silniku n47 bo po wlaczeniu stacyjki jest cisza i zadnej pompki nie slychac, pod siezeniem jest tylko filtr paliwa wraz z podgrzewaczem. Bardzo prosze o pomoc. Pozdrawiam Kamil
  • Poziom 31  
    Jest pompa w baku. Zaczyna pompować po włączeniu zapłonu. Na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia powinieneś mieć min. 3,5 bara ciśnienia, a na powrocie maks. 0,3 bara.
  • Poziom 9  
    Hej, co było przyczyną w tym N47?