Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo 40 - Volvo składak carisma/s40/v40 WARTO?

basiabb-80 16 Kwi 2014 17:57 2364 12
  • #1 16 Kwi 2014 17:57
    basiabb-80
    Poziom 14  

    Co sądzicie o tym modelu.

    Konkretnie celuje w s40/v40 z lat 1996-98 w silniku benzynowym 1,6-2,0 16V 100-140km.
    Chcę potem zamontować gaz.
    Ogólnie proszę o opinie na temat samochodu.

    0 12
  • #2 16 Kwi 2014 18:19
    krzysiekg7
    Poziom 16  

    Uważaj na 1.8 GDI bo do niego nie zamontujesz gazu.

    0
  • #3 17 Kwi 2014 10:42
    Miksson
    Poziom 10  

    Sam zastanawiałem się nad s40/v40, jednak wybrałem s70. A co do 40-tek, poleciłbym 1.8 silnik volvo - napewno nie GDI aczkolwiek słyszałem i dobre opinie na ten temat. Osobiście wybrałbym jednak wersję 2.0 bez turbo.

    0
  • #4 17 Kwi 2014 15:11
    basiabb-80
    Poziom 14  

    No mnie interesuje tylko 1,8. Ogólnie co o tym aucie powiecie?

    0
  • #5 17 Kwi 2014 15:37
    Miksson
    Poziom 10  

    Bardzo fajny samochód, wygodny, na pewno dobra alternatywa dla mondeo czy passata. Dużo łatwiej znaleśc zadbane volvo niż vw.

    0
  • #6 18 Kwi 2014 09:21
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 39  

    Miksson napisał:
    na pewno dobra alternatywa dla mondeo czy passata.

    Tylko to nie ta sama klasa wozu. V40 to klasa średnia niższa, a mondeo i passat- klasa średnia

    0
  • #7 18 Kwi 2014 09:33
    basiabb-80
    Poziom 14  

    Chyba to klasa D a nie C.

    0
  • #8 24 Kwi 2014 08:33
    my41s
    Poziom 32  

    Otóż to jest właśnie segment C

    0
  • #9 24 Kwi 2014 12:02
    basiabb-80
    Poziom 14  

    Przecież to konkurent dla a4, primery, marey itp

    0
  • #10 24 Kwi 2014 14:13
    wichurewicz
    Poziom 24  

    Nigdy mnie nie interesowało, jak ktoś klasyfikuje samochód, który mi się podoba i dobrze się nim jeździ. Klasa superpremium to Audi A4/80 i VW Passat, przynajmniej jeśli chodzi o wsie i miasteczka do 20.000 mieszkańców. Reszta to oczywisty dowód dla sąsiada na brak kasy. No ale albo się kupuje samochód dla siebie, albo dla sąsiadów.

    Silniki GDI oprócz trudności z zagazowaniem mają też kosztowny w wymianie rozrząd i wcale nie palą tak mało, jak deklarował to producent. Pierwszy tak popularny silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa, nie wszystko poszło jak należy.

    1
  • #11 25 Kwi 2014 13:00
    basiabb-80
    Poziom 14  

    A w zwykłym 1,8 to on jest reno czy szwedzki? I co ile się wymienia rozrząd?

    1
  • #13 26 Kwi 2014 11:09
    basiabb-80
    Poziom 14  

    Ale ten nie GDI

    0