Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat 1,8 monowtrysk, '92 - obroty

vaitek 10 Kwi 2005 22:53 1247 2
  • #1 10 Kwi 2005 22:53
    vaitek
    Poziom 11  

    Witam,
    Swirowaly mi troche obroty - wiazalem to z czujnikiem temperatury (non-stop pokazywal max'a), na VAGu skasowali mi 2 bledy (zaplon i czujnik temperatury) ale zostal jeszcze jeden dotyczacy czujnika temperatury... z racji tego ze czujnik sie sam "naprawil" - wskazowka zaczela normalnie pracowac zdecydowalem sie na "reset" komputera poprzez odpiecie na 1h akumulatora....
    Po podlaczeniu obroty przez jakies 15-20 minut strasznie mi swirowaly (a raczej trzymaly sie w okolicy 2000/min). Przy jednej przygazowce "cos" odcielo mi gaz (pedal zrobil sie "miekki"), a potem znowu weszly na 1800. Po kilku wlaczeniach i wylaczeniach zaplonu ustabilizowaly sie na poziomie 950 (czyli u mnie standard)... Ale nie podoba mi sie zachowanie silnika.... gdzie jeszcze szukac bledow??? (krokowiec, lambda, nowy samochód ??? O hamowaniu gazem moge zapomniec - czasami bardzo "niechetnie" obroty schodzą i zatrzymuja sie w okolicach 1040.

    Pozdrawiam (pelen desperacji)
    Vaitek

  • #2 10 Kwi 2005 23:22
    sigi
    Spec od samochodów

    Wygląda to na potencjometr przepustnicy a jeszcze bardziej na silniczek przepustnicy, czujnik o którym wspominasz nie jest do wtrysku. Zacznij od podstawienia drugiego silniczka wolnych obrotów.

    Pozdrawiam.

  • #3 15 Kwi 2005 11:58
    fotoplus
    Poziom 14  

    Wiesz że czasem takie szukanie w elektronice może byc bez sensu w tym silniku . Bardzo czesta przyczyna takich zachowań to nieszczelnośc ukłau dolotowego - czyli słynna guma pomiedzy kolektorem ssącym a monowtryskiem ale spotkałem sie też z żle ustawionym kątem zapłonu.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME