Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat b5 fl 1.9tdi AVF '02 130KM tiptronic EYF - brak mocy

17 Kwi 2014 15:19 7128 9
  • Poziom 9  
    Witam nie znalazłem innej kategorii jak coś to proszę o przeniesienie.
    Otóż problem jest taki kopiłem Passata kombi :
    vw b5 fl 2002r
    1.9 tdi AVF 130km
    tiptronic EVF
    Passat nierówno chodził na liczniku ma najechane 300 tys km oraz bardzo słabo jechał tzn nie miał mocy do ruszenia i dalej wejścia na obroty na postoju na obroty wchodził ładnie, węże od turbo robią się twarde.
    Po otwarciu pokrywy zaworów okazało się ze jeden wtrysk był inny od reszty i został wymieniony na używany teraz wszystkie są o nr 038 130 073 ar / 0 414 720 214 silnik pracuje ładnie, rano miał ciężko zapalić i został wymieniony filtr paliwa, nie pomogło. Wymienione uszczelnienie wtrysków wszystkie o ringi pali jak należy zimny, ciepły super.
    Dalej Passat zapala chodzi jak zegarek ale nadal nie ma mocy, wymieniony filtr w skrzyni olej ładny czysty stan prawidłowy żadnego błędu. W skrzyni jeden błąd 65535 po skasowaniu wyświetla się błąd ale obok OK po wyjęciu komputera skrzyni lekko wilgotny numery 3b0 927 156 S / 0 260 002 771 wysuszony otwarty wygląda dobrze komputer silnika nr 038 906 019 GQ / 0 281 010 941 również wysuszony otwarty tez dobrze wygląda.
    Auto dalej nie jedzie wymieniony został przepływomierz bez zmian. Turbo ciśnie ładnie do 2570 (hpa).
    Proszę poradźcie mi co jeszcze może być w tym samochodzie nie tak.
    Mechanicznie silnik, skrzynia, wtryski, turbo, przepływomierz wyglądają dobrze brak pomysłów.
    Samochód nie ma mocy jakby wjechać w dziurę kołem to nie wyjedzie taki opór przy ruszaniu jest.
  • Poziom 9  
    Witam o tym nie myślałem a jak to sprawdzić. Skrzynia nie szarpie, na podnośniku bez oporu rozpędza się dobrze.
  • Poziom 9  
    witam po regeneracji turbiny za nie male 700zł samochód jedzie lepiej ale nadal to nie to przy ruszaniu kolami nie piszczy. Zauważyłem ze na 1 i 3 wtrysku pokazuje 0,2 ,a 2 i 4 3.0 i -3,0. Silnik pracuje równo czy to możne być wina wtryskiwaczy
  • Poziom 11  
    Witam.
    Tak duża różnica dawek świadczy o zużyciu silnika
  • Poziom 8  
    Witaj.
    Czy rozwiązałeś problem.
    Mam passata 2004 1.9 tdi AVF z tiptronic i bardzo podobne objawy.
    Daj znać.
  • Moderator Samochody
    Jak nie ma dymu z rury a masz podobne objawy i duże spalanie, to masz wtryski do wymiany albo regeneracji.
  • Poziom 8  
    Dokładnie to rano odpala z pół obrotu, ale jest jak żółw, dopóki turbo nie załączy to do tych 1600 obr. Wkręca się z 1O sekund :-( po przejechaniu kilkuset metrów jest ciut lepiej, ale mocy to on nie ma). N75, n95, przepływka wężyki podciśnienia są nowe, turbo oczyszczone , egr i dolot oczyszczony i suchutki, Vacu cały czas pompuje około 1 bar. Olej w skrzyni wymieniony w filtrze ZERO opiłków. Jak już troszkę się "rozjeździ" to szybciej się wkręca ale mocy ma tylko 118 ph i 260 Nm zamierzone. Na luzie wkręca się do 5tyś obrotów i zero dymku.
    Na luzie i w czasie jazdy korekty wtrysków na trzech jest w granicach 0,2 do 0,3. A na jednym -1,8.
    Spalanie w mieście pokazuje około 9,4 w trasie przy prędkości 140 8.1 spalanie chwilowe na neutralizacji 0,7 do 0,8 l/h na biegu 1,4 do 1,6 l/h.
    Jakieś pomysły? Bo już nie jeden spec poddał się.
  • Moderator Samochody
    No mam pomysł, daj wtryski do sprawdzenia.
  • Użytkownik usunął konto