Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Uciążliwe zawieszanie się komputera.

17 Kwi 2014 17:00 2292 21
  • Poziom 7  
    Witam. Posiadam denerwujący problem z zawieszaniem się komputera. Dochodzi do tego podczas normalnego użytkowania(gdzie niezbyt wykorzystuje się walory komputera), np. korzystanie z przeglądarki, Windows Media Player. Gdy komputer zawiesi się(muzyka/dźwięki zatną się - brzmi to jak na starych odtwarzaczach CD) mogę poruszać jeszcze przez chwilę kursorem, po tym już nic nie zostaje prócz restartu. Natomiast, nic takiego nie dzieje się, gdy np. włączę jakąś grę(TESV: Skyrim przykładowo), mogę grać wtedy 5h bez żadnego problemu. Nie mam pojęcia co jest nie tak, jestem zielony w tych sprawach ;-) Komputer pomogli złożyć użytkownicy tego forum jakieś 8 miesięcy temu, więc raczej nie jest jakiś zły. Proszę o pomoc.

Parametry:

Dysk: Dysk Seagate Dysk Seagate 1TB, SATAIII, 7200RPM, 64MB cache
    Procesor: Procesor Intel Pentium Dual Core G2030 (3M Cache, 3.00 GHz)
    Karta graficzna: Asus Radeon HD 7790, 1GB DDR5 (128 Bit)
    Płyta główna: Płyta główna MSI B75MA-E33 Intel B75 LGA 1155
    Pamięć RAM: Pamięć Elixir 4GB 1600 MHz DDR3 CL9 DIMM Nanya Elixir
    Zasilacz: Zasilacz Corsair VS 450W ATX 120mm wentylator, EU version CP-9020049-EU
  • Poziom 21  
    Dodaj screen z CrystalDiskInfo.
  • Poziom 7  
    Oto i on:

• Poziom 42  
    tralalala666 napisał:
    Oto i on:

Musi być cały nie tylko górna część.
  • Poziom 10  
    Wejdź w tryb awaryjny i korzystaj z kompa. Jeśli nie będzie się zawieszał to wina albo oprogramowania, np. sterowników albo ustawień biosa, np. automatyczne taktowanie procesora. Warto też zobaczyć w jakimś programie taktowanie procesora, jeśli skacze od np. 3Ghz do 900Mhz to znaczy na pewno wina ustawień w biosie.
  • Moderator na urlopie...
    Daj zrzut z HWmonitor.

tralalala666 napisał: