Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Fusion 1.4 TDCi 2004 - pali za drugim lub trzecim razem

spamoza 17 Kwi 2014 23:03 2232 8
  • #1 17 Kwi 2014 23:03
    spamoza
    Poziom 5  

    Witam.
    Po przeszukaniu forum zdecydowalem sie na napisanie postu..gdyz mam dosc oryginalny problem.

    Autko ma problem z odpaleniem z rana lub gdy dłużej postoi na zimnie..pali za drugim trzecim razem..aku nowy krecil prawie idealnie..ale bez efektu.
    Po wymianie swiec odczekalem 5 godzin i ok 2 w nocy odpalil za pierwszym razem...o 6 rano nie bylo juz tak wesolo..odpalil za druim kreceniem.
    Prosze was o jakies wskazówki.
    Pozdrawiam

    0 8
  • Fibaro
  • #2 18 Kwi 2014 00:22
    kat_alkatraz
    Poziom 15  

    Sprawdź czujnik temperatury bo może świece grzeją za krótko, sprawdź ile na zimnym a ile na ciepłym silniku... a potem daj wtryski do sprawdzenia na maszynie..

    0
  • Fibaro
  • #3 18 Kwi 2014 16:29
    spamoza
    Poziom 5  

    Dziekuje za szybka odpowiedz...tak zrobie jak tylko dowiem sie dlaczego auto nagle klekocze mi jak stary ruski diesel po wojarzach jednego z mechanikow..wd niego w dwuh tlokach jest za małe ciśnienie oraz wtryski sie zapowietrzają bo uszczelki nie trzymają

    0
  • Fibaro
  • #5 21 Kwi 2014 07:35
    spamoza
    Poziom 5  

    Nie chce tworzyc nowego tematu wiec porusze tutaj ciag dalszy z ''mechanikiem''.

    Jak mi powiedzial ze wtryski ciągną powietrze to poprosilem go o złożenie (sprawdzał cisnienie na tłokach i przekaznik od swiec)..złożył..

    Teraz auto jakims cudem pali za pierwszym razem, lecz po odpaleniu silnik nie trzyma obrotów puki sie nie nagrzeje..na starcie prawie gaśnie lecz wraca do żywych.. po dodaniu gazu reaguje słabiej niż wcześniej a po puszczeniu obroty spadają tak nisko ze juz prawie słychać ze nie kreci po czym znow wraca na normalniejsze obroty...jak i na jedynce tak i na wstecznym..musze gazować duzo bardziej.

    Co to może byc?
    Pozdrawiam

    0
  • Pomocny post
    #6 21 Kwi 2014 10:51
    jurekk55
    Poziom 34  

    spamoza napisał:
    Co to może byc?


    Tego się dowiesz po wykonanej na poważnie diagnostyce.
    Komputer :parametry live , błędy
    Mechanicznie : sprawdzenie wtrysków , regulatora , szczelności układu CR , tak jak to powinno się odbyć w układzie CR CP2 i wyższych.

    Co wiesz o dotychczasowej historii auta ?

    0
  • #7 21 Kwi 2014 20:23
    spamoza
    Poziom 5  

    Samochód ma przejechane 86 tys mil. Został kupiony od syna człowieka który zmarł 5 miesięcy temu. Syn zrobił badanie techniczne przed oddaniem auta matce. Matka przejechała się autem i powiedziała że nie będzie nim jezdzić bo sie jej mąż przypomina. Od tej pory auto "stało" pięć miesięcy lecz przejechano nim 200 mil w okresie stania..żeby auto przepchnąć co jakis czas. Dowodem na to jest badanie techniczne (MOT) i stan licznika...biorąc auto faktycznie było 200 mil różnicy. Generalnie autem poruszał się wcześniej starszy angol na zasadzie do kościoła i spowrotem. Mam pełną historie serwisową..z autem nic sie wcześniej nie działo na bierząco miał robiony serwis i przechodził każde badanie techniczne (chodzi o auto w UK..a są tutaj duże restrykcje na badaniu technicznym) świece miał fabryczne lecz zostały przezemnie zmienione.

    Dwa dni przed wkroczeniem tego szachrajskiego mechanika robiłem badanie komputerem na innej stacji..zero błędów.
    Po wymianie świec głąb mechanik zapomniał podpiąć mi wtyczke od przepływomierza powietrza więc pojawił się check engine lecz tego samego dnia jeszcze udałem się do niego...wpiął wtyczke..resetnoł błąd komputerem..więcej błędów nie było.

    Mam bardzo wysokiej klasy rejestrator dzwiękowy..mógł bym nagrać dzwięk odpalenia samochodu (długość kręcenia) i jego zachowanie..jestem zdesperowany..mocno.

    0
  • #8 21 Kwi 2014 21:16
    jurekk55
    Poziom 34  

    Więc podsumowanie dzisiejszego dnia na forum , podaj chronologiczną kolejność zdarzeń i działań przy aucie

    0
  • #9 21 Kwi 2014 21:32
    spamoza
    Poziom 5  

    1. Historia + kupno
    2. Problem z odpaleniem (za drugim razem)
    3. Podpięcie pod komputer w innym mieście - zero błędów
    4. Wymiana świec u głąba mechanika
    5. Niewpięcie wtyczki przepływomierza - sprawdzenie komputerem drugi raz..restet błędu przepływomierza..zero błędów
    6. Po sprawdzeniu auta o poranku dalej ten sam problem z odpaleniem
    7. Pozostawienie auta u głąba mechanika w celu diagnozy problemu
    8. Po pomiarze ciśnienia na cylindrach i usłyszeniu tekstu "dwa cylindry są delikatnie słabsze bo wtryski zaciągają powietrze" głąb mechanik miał przykazane złożyć auto gdyż nie miałem zamiaru kontynuować naprawy u głąba
    9. Po złożeniu auta odpala za pierwszym razem ale dłużej kręci rozrusznikiem obroty jałowe nie są już stałe ...po wcisnięciu gazu na jałowych i puszczeniu nie wraca na nominalne obroty tylko silnik praktycznie gaśnie po czym sam wstaje i stara sie trzymac nominalne lecz sie wacha...jak juz jest nagrzany to problemu nie ma ale nie ma juz tej mocy co miał..musze go gazować zwłaszcza na jedynce dwójce i wstecznym.

    1
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo