Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zet Chilli vs. Radio Maryja - zakłócenia

18 Kwi 2014 20:53 1662 11
  • Poziom 9  
    Witam, zaznaczę od razu, że jestem zupełnym laikiem w dziedzinie radiotechniki, włączam i ma działać. Mój problem polega na tym, że zakupiłem bardzo ładny i stary amplituner "MUSIC AIR" model TOYO MHR-2400 a do niego zewnętrzną antenę tzw. dookólną (dipol wygięty w okrąg) i mam problem: sygnał wiadomego radia (104,7 MHz) zakłóca sygnał radia ZET CHILLI (104,9 Mhz). Gdy odłączam antenę i pozostawiam jedynie kawałek przewodu ZET CHILLI odbiera lecz odbiór jest monofoniczny i występują szumy natomiast gdy podłączam antenę "stacja katolicka" nakłada się i zakłóca odbiór ZET CHILLI. Wymiana radioodbiornika nie wchodzi w grę ponieważ zakupiłem go z uwagi na walory estetyczne. Co mogę zrobić żeby problem znikł?
  • Poziom 18  
    Spróbuj antenę kierunkową.
  • Poziom 9  
    Dziękuję za szybką reakcję. Właśnie szukam takiej anteny (kierunkowej) na znanym portalu aukcyjnym i w jak dotąd udało mi się znaleźć anteny kierunkowe do odbioru stacji TV, jak pisałem nie mam doświadczenia w tej dziedzinie więc czy mógłbym liczyć na drobną pomoc?
  • Poziom 18  
    Poszukaj antenę do UKF/radiową.
    Pasmo od 88MHz wzwyż.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Witam.

Zaczniemy od początku, że nie podałeś Nic a Nic na temat :
    - gdzie odbierasz
    - z jakich nadajników odbierasz
    Regulamin pkt 3.1.15.

bobby70 napisał:
    ... jak dotąd udało mi się znaleźć anteny kierunkowe do odbioru stacji TV ...

Szukasz na aukcjach a nie szukasz w Hurtowniach.

Cytat:
    jak pisałem nie mam doświadczenia w tej dziedzinie więc czy mógłbym liczyć na drobną pomoc?

Bez urazy, ale pisałeś, że jest u Ciebie brak doświadczenia w technice radiowej a nie z logicznym kojarzeniem faktów.

Hurtownia i producent anten - DIPOL.