Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG 47691S - Film z kompa a napisy ?

LaikPaweł 19 Kwi 2014 16:55 3198 8
  • #1 19 Kwi 2014 16:55
    LaikPaweł
    Poziom 2  

Witam,
    Prosze o wyorzumialosc gdyz jestem nowy w korzystaniu z jakiekolwiek tak rozbudowanego forum. Posiadam TV LG 47691s i polaczylem go dzieki funkcji smart z kompem, staram sie po właczaniu filmu z pomoce odtwarzaj do wlaczyc napisy na tv ale niestety nieudolnie mi to idzie ktos ma jakas sugestie ?

0 8
  • #2 19 Kwi 2014 19:40
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

Jaki program do strumieniowania danych masz uruchomiony?,
    czym, jak, w jaki sposób połączony jesteś z tv?,
    jakie filmy próbujesz odtwarzać, jakie są ich dane, nie pytam o tytuł, tylko dane o filmie?.

0
  • #3 20 Kwi 2014 08:32
    Rozjechany_Króliczek
    Poziom 23  

Jak włączysz film na kompie napisy również musisz włączyć na kompie.
    W programie który odtwarza film.
    TV wyświetli z automatu.

0
  • #4 21 Kwi 2014 07:48
    LaikPaweł
    Poziom 2  

Komp - Tv połączony wifi za pomoca programu sciagnietego ze strony LG - Smartshare- wszystko cyka i działa, jednak jak włączam film nie wyświetla on napisów na TV:o/ Program jaki otwarzą na kompie przekazując obraz na TV jest jakis standardem bez nazwy - nie znam się - wydaję się to być podobne do Media Player. Zastanawiam się czy można ściągnąć jakiś inny, który będzie odtwarzał napisy.

0
  • #5 21 Kwi 2014 11:50
    grubs
    Poziom 32  

zazwyczaj TV automatycznie odtworzył napisy musisz zmienić nazwę na identyczną jak film czyli przekopiuj nazwę. Jeżeli napisy mają rozszerzenie txt i nadal nie działa pomimo zmiany nazwy zmień rozszerzenie na srt.

0
  • #6 21 Kwi 2014 16:04
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

Często też jest tak, by napisy były widoczne MUSZA być one, jaki i film w jednym katalogu.

0
  • #7 27 Kwi 2014 17:41
    LaikPaweł
    Poziom 2