Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Asus r553lb- Czarny ekran !

mistalms 20 Apr 2014 09:35 4182 18
    mistalms
    Level 1  
    Witam jestem troche zielony... Ale zainstalowałem windows 7. Sterowniki do tego laptopa byly od producenta ale pod 8. Wiec chciałem wgrac 8. Wiec zrobiłem takie coś

forum.benchmark. pl/topic/37106-removable-device/ (na pen wgrałem win 8)
    nastepnie zmieniłem boostowanie na removable devices

Dodam że był to win 7. Asus ( 2 dniowy) Prezent na świeta :/

Prosze o pomoc

( Podłaczyłem hdmi z laptopa do monitora i dalej czarny ekran (dałem fn+f+))
    marek216

Level 43  
    Czarny ekran jest tylko przy po uruchomieniu systemu czy już od startu?
    mlemon
    Level 2  
    czy udało Ci sie rozwiązać problem? jeśli tak to jak? tez kupiłem Asus r553lb i mam identyczny problem , też zmieniłem sekwencje botowania w biosie i przy próbie zabootowania z usb (linuxa) padł ekran i nawet bios sie nie włącza...

Dodano po 54 [sekundy]:

marek216 wrote:
    Czarny ekran jest tylko przy po uruchomieniu systemu czy już od startu?

juz od startu, wyglada jakby ekran padł bo nawet bios sie nie wlacza
    marek216

Level 43  
    Pozostaje zaprogramowanie BIOS na programatorze
    C-oolt
    Level 22  
    Spróbowałbym na początek reset BIOS-u (wyciągnąć bateryjkę podtrzymującą BIOS na kilka minut)

Jeżeli to nic nie zmieni to kolejnym krokiem jest:

marek216 wrote:
    Pozostaje zaprogramowanie BIOS na programatorze
    lisek
    Service technician RTV
    Quote:
    Asus ( 2 dniowy) Prezent na świeta :/

Masz gwarancję ?
    Na tych niskonap. I7-...U była seria Asus X550
    mlemon
    Level 2  
    Dlaczego uwazacie ze trzeba zresetowac /zaprogramowac od nowa bios? Ktos z was mial podobny problem? To jest nowiutki laptop...
    lisek
    Service technician RTV
    Masz gwarancję ?!
    ODDAJ jako uszkodzony.
    Ma prawo sie zepsuć

mlemon
    Level 2