Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HP 5150 - napełniacz (uzupełnianie tuszu)

Polako 11 Apr 2005 15:06 18488 14
    Polako
    Level 13  
    Czuję że za jakiś czas skończy mi się tusz (chcę widzieć co i jak)
    Proszę o informacje o hp 5150 - jakie napełniacze stosować i jak je wszczykiwać aby coś się nie zepsuło. Czy 5150 należy kasować pamięć ilości tuszu aby można było zastosować napełniacz a nie nowy toner.
    Proszę o rozbudowane i dokładne opisanie rozwiązania mojego problemu gdyż jestem naprawdę początkujący w tych sprawach.

Chodzi o napełniacz (jest tańszy) i napełnianie nim(szczykawką)

jeżeli to coś da - Wkłady moje to :
    Color - 6657A 17ml
    Black - 6656A 19ml

Dziękuję :)
  • Helpful post
    Ash Ketchum
    Level 27  
    A więc tak: kupujesz w sklepie zestaw do napełniania tego typu zbiorniczków (podajesz numery i typ drukarki) firmy Inktec- najlepszy (w razie braku może być inkmate). Potem napełniasz zbiorniczek zgodnie z instrukcją (tam jest opisanie gdzie i ile wlać) odsysasz tusz z głowicy za pomocą uchwytu załączonego żeby nie kapało i ją oczyścić). Wycierasz delikanie dysze i wstawiasz nabój do drukarki.
    Polako
    Level 13  
    Dzięki zobaczymy pogdamy (wypijemy :D ). To forum jest już zamknięte, ale możecie się dopisywać ale tylko na własną odpowiedzialność.
  • Helpful post
    Arnold_S.
    Level 26  
    Czy po wlaniu tuszu do zbiornika, otwór powstały po ukłuciu igły należy zaklejać ?
  • Helpful post
    sopla
    Level 2