Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 2.0 dti - Opel Astra II nie chce odpalić

Michal77730 21 Kwi 2014 14:03 7011 8
  • #1 21 Kwi 2014 14:03
    Michal77730
    Poziom 2  

    Witam, mam problem podczas jazdy w moim samochodzie marki ( opel astra 2.0 dti diesel 2000r. ) zapaliła się kontrolka samochodu z kluczem zaraz po tym samochód zgasł i nie chce odpalić. U mechanika po podłączeniu komputera ukazała się ( usterka układu krytycznego ). Jestem młodym kierowcą to moje pierwsze auto dlatego proszę o poradę . Z góry dziękuje za sugestie .

    Dodano po 42 [minuty]:

    Czy ktoś wie co ta usterka może oznaczać?

  • #2 21 Kwi 2014 14:46
    marci4
    Poziom 28  

    Ta kontrolka jest nazywana 'Check Engine' i w Twoim samochodzie oznacza uszkodzenie silnika (i/lub jego osprzętu elektronicznego) lub problem z immobiliserem.

    Najlepiej jedź żeby Ci ktoś to podłączył pod normalny interfejs Oplowski i wtedy pokaże dokładniejszy błąd niż "Usterka układu krytycznego".

  • #3 21 Kwi 2014 16:52
    Michal77730
    Poziom 2  

    W tym momencie samochód mam na warsztacie , choć zastanawiam się czy dobrze zrobiłem bo '' mechanik '' zamiast szukać przyczyna zwrócił uwagę na to że u mnie w oplu nie zapala się kontrolka od świec żarowych gdy jest ciepło, zazwyczaj pali się tylko rano gdy temp. jest niższa. Nie znam się na tym choć konsultowałem to wcześniej z innym specem i twierdził, że to normalne.

  • #4 21 Kwi 2014 17:01
    2293657
    Usunięty  
  • #5 21 Kwi 2014 17:40
    Michal77730
    Poziom 2  

    Dokładnie nie pamiętam choć wydaje mi się że był to bład P0400

  • Pomocny post
    #7 21 Kwi 2014 23:07
    bodzio012
    Poziom 31  

    Trzeba zrobić sterownik lub cala pompę, jeśli się odkleja tranzystor to błędu może nie być.

  • #8 22 Kwi 2014 22:21
    kida
    Poziom 11  

    A ja dodam od siebie że:
    układ krytyczny 1 to nic innego jak ustrka w układzie podciśnienia
    układ krytyczny 2 to system wlotu powietrza doładowania
    błąd P0400 to nic innego jak problem z recyrkulacją spalin, który może dotyczyć w twoim samochodzie zarówno układu 1 jak i 2. Do zdjagnozowania w 20min :)
    Pozdrawiam

  • #9 23 Kwi 2014 11:43
    Michal77730
    Poziom 2  

    Witam tak więc okazało się że to jednak pompa ;(

    Dodano po 2 [minuty]:

    Dziś specjalista naprawia nam sterownik, mam nadzieje że to wystarczy :(

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME