Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

100% użycie procesora przy rzekomym braku infekcji

marylee 21 Kwi 2014 21:02 1200 9
  • #1 21 Kwi 2014 21:02
    marylee
    Poziom 6  

Witam,

Mam problem z komputerem, który nawet w stanie bezczynnym wykazuje zużycie CPU 100%. Jest to AMD Athlon 2400, Radeon 9600, 2 GB ramu, system windows XP. Google nie gryzie, wyłączyłam automatyczne aktualizacje, przeprowadziłam skan Malwarebytes i AdwCleaner, żaden nie znalazł infekcji. Antywirus COMODO, również brak infekcji. W ProcessExplorerze dowiedziałam się, iż największe zużycie CPU generuje cmd.exe. Jest to proces Windows niezbędny do jego funkcjonowania, co mam więc robić? Proszę o pomoc, nie znam się na OTL i dlatego tu przybyłam.

0 9
  • #2 21 Kwi 2014 21:18
    wariato
    Poziom 43  

Daj screen z autostartu. Zamieść logi z OTL.

0
  • Pomocny post
    #4 21 Kwi 2014 23:49
    turbodiesel
    Poziom 15  

odinstaluj:
    skype toolbars
    comodo

daj screena z DiskCrystalInfo

0
  • #5 22 Kwi 2014 00:09
    marylee
    Poziom 6  

100% użycie procesora przy rzekomym braku infekcji
    Dlaczego mam odinstalować comodo? To mój antywirus, nie chcę avasta, z avirą mam złe wspomnienia. Po odinstalowaniu Skype Toolbars zużycie CPU spadło do 5-7%. Przy odpalonej przeglądarce i filmie z YouTube rośnie, ale po zatrzymaniu danej akcji grzecznie spada, filmy przestały być opóźnione. Dziękuję za pomoc i proszę o wyjaśnienie ws. comodo, moje zdanie nie jest niezmienne.

0
  • #6 22 Kwi 2014 07:37
    turbodiesel
    Poziom 15  

niska wykrywalność, fałszywe alarmy, bardzo powolne skanowanie, spowalnia komputer, mnóstwo niepotrzebnych powiadomień i reklam

0
  • #8 22 Kwi 2014 14:15
    marylee
    Poziom 6