Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Excel - automatyczne wyszukiwanie i przenoszenie pozycji

Grzesiek1010 24 Kwi 2014 10:05 738 2
  • #1 24 Kwi 2014 10:05
    Grzesiek1010
    Poziom 2  

    Witam,

    Chciałbym ułatwić sobie pracę w excelu i wpadłem na pomysł aby stworzyć coś na wzór automatycznego wyszukiwania interesujących mnie pozycji i przenoszenie np do oddzielnego arkusza lub usuwanie zbędnych komórek.

    Co dokładnie robię ?
    Musze przygotowywać refaktury dla drugiej firmy tym samym muszę pobrać załącznik w excelu gdzie mam wszystkie pozycje i muszę wybrać te które dotyczą drugiej firmy a resztę usunąć tym samym ręcznie tworzę załącznik dotyczący tylko drugiej firmy

    Mam listę samochodów drugiej firmy i chciałbym aby excel sam wybierał konkretne wiersze po nr rejestracyjnych

    Czy jest możliwość stworzenie czegoś takiego ?
    Będę wdzięczny za pomoc

    0 2
  • #2 24 Kwi 2014 10:09
    Zbych034
    Poziom 36  

    Załącz skoroszyt aby pokazać co już masz zrobione.

    0
  • #3 24 Kwi 2014 10:16
    Grzesiek1010
    Poziom 2  

    Zbych034 napisał:
    Załącz skoroszyt aby pokazać co już masz zrobione.


    tzn nie mam nic bo nawet nie wiem od czego zacząć
    Załącznika do faktury nie udostępnię bo to dane i kwoty firmy
    Mam tylko listę samochodów które chciałbym aby wyszukiwały się automatycznie

    0