Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

T60 Brak WIFI, brak sterowników, nietypowa karta

piotrsim5 24 Kwi 2014 10:35 1755 8
  • #1 24 Kwi 2014 10:35
    piotrsim5
    Poziom 8  

Witam serdecznie

Na wstępie proszę o wyrozumiałość administratorów i moderatorów ale nie mam doświadczenia w tworzeniu nowych postów na elektrodzie.... i z góry przepraszam jeśli popełniłem jakiś błąd....

A teraz do rzeczy....

Od dwóch dni walczę z kartą wifi w laptopie IBM LENOVO T60, dokładny model to 2008-66M.

Po zainstalowaniu systemu Win XP prof... z SP3 napotkałem problem z instalacją sterowników

pobrane sterowniki ze strony lenovo teoretycznie się instalują ale po restarcie komputera system ponownie prosi o sterownik...
    instalowałem już wszystkie wersje znalezione na stronie producenta laptopa oraz sterownik znaleziony na stronie intela... zawsze rezultat jest ten sam
    zaznaczę również że próbowałem wymusić instalację ręcznie ale zawsze otrzymuje komunikat, że "podana lokalizacja nie zawiera informacji o sprzęcie"

Instalowałem również aplikacje System Update w wersji 3.16 ze strony lenovo aby komputer sam pobrał sterowniki z internetu..... niestety znalazł wszystkie poza WiFi....

karta której dotyczy ten wątek w systemie jest rozpoznawana jako "kontroler sieci"

jej identyfikator to:
    PCI\VEN_8086&DEV_0000&SUBSYS_10108086&REV_02\4&20975680&0&00E1

a jej dokładny model spisany bezpośrednio z urządzenia to WM3945ABG ale w wersji MOW1

ta wersja niestety jest największym problemem ponieważ laptop do tego wszystkiego ma "white liste" i nie pozwala na podmienienie karty... chciałem włożyć dokładnie taki sam model ale w wersji MOW2 i niestety BIOS zatrzymuje system i nakazuje usunąć nieautoryzowaną kartę miniPCI (error 1802), ten sam rezultat podczas instalacji karty na chipsecie Atheros