Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HP C4280 - zablokowana karetka, luzy na zębatkach?

24 Kwi 2014 13:57 1587 4
  • Poziom 7  
    Witam,

Jakiś czas temu podczas próby wydrukowania dokumentu drukarka zgłosiła zablokowaną karetkę. Niestety wszystkie rady które proponował producent nie dały oczekiwanego skutku. Więc postanowiłem pogrzebać trochę sam, bo w końcu nie miałem nic do stracenia.

Obserwując karetkę przy otwartych drzwiczkach drukarki zaobserwowałem że nie może ona dojść do prawej strony drukarki. Podchodziła kilka razy, aż w końcu wydawało mi się, że mechanizm na siłę wbija karetkę na odpowiednie miejsce. Postanowiłem rozkręcić urządzenie, jako że nie mam doświadczenia, a w sieci nie ma nic na ten temat (oprócz nagrywanego żelazkiem filmiku na youtube, na którym ledwo coś widać) szło to dość mozolnie.

Wydaję mi się, że mogłem częściowo lokalizować problem. Dostrzegłem dość spore luzy przy zębatkach obok metalowego mechanizmu który jak wnioskuję trzymał karetkę w odpowiednim miejscu (niestety nie znam technicznego języka więc opisuję jak potrafię). Nie do końca wiem jak powinno to wszystko działać stąd moja prośba o oględziny zdjęć które wstawiam i stwierdzenie czy może to być przyczyną problemu. Oczywiście wszelkie rady mile widziane.

HP C4280 - zablokowana karetka, luzy na zębatkach? HP C4280 - zablokowana karetka, luzy na zębatkach?

Głupio mi ją po prostu wynieść na śmietnik, a sprzedaż mija się z celem. Planowałem doprowadzić ją do stanu używalności i jako dobry znajomy sprezentować koleżance za jakiś dobry obiad. (:

Nie znalazłem również instrukcji serwisowej, więc założyłem temat. Mam nadzieję, że nie spotka się on z uszczypliwymi komentarzami dotyczącymi treści bądź mojego braku obeznania w temacie.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za poświęcony czas.
  • Pomocny post
    Spec od drukarek