Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mitsubishi Eclipse - Podłączenie przekaźnika pompy paliwa

rapart 24 Kwi 2014 15:09 2529 0
  • #1
    rapart
    Poziom 1  
    Witam. Zwracam się z prośbą do mądrzejszych ode mnie o sprawdzenie możliwości podpięcia przekaźnika. Jestem na etapie kończenia swapa silnika z Eclipse do colta i w sumie został mi już tylko przekaźnik pompy paliwa. Instalacja posiada 9 kabli, niestety ktoś je wcześniej odciął od wtyczki, natomiast mój przekaźnik posiada 8 pinów. Przed weekendem nie mam jak kupic samej wtyczki oraz przekaźnika, więc chciałbym skorzystac z tego, który był przy starym silniku.

    Takie kable posiadam:
    1 - Empty
    2 - (BLACK/GREEN) Fuel Pump Drive Signal. (Merges with C66 #13 and ?plug1#6)
    3 - (BLACK/WHITE) Ignition Transistor power supply (Merges with C65 #62 (Purge Control Solenoid Valve),
    B15 #5 (Ignition Transistor Power), B14 #3 (Ignition Coil Pack Power), and C58 #5)
    4 - (RED) Power [merges with #5] (both merge with C64 #107, C64#102)
    5 - (RED) Power [merges with #4]
    6 - (BLACK) Ground (Merges with lots of other grounds)
    7 - (WHITE/RED) Fuel Pump Control (Goes to C65 #56)
    8 - (BLACK/GREEN) Control Relay (Signal from ECU) (Merges with C65 #66 and C65 #63)
    9 - (BLACK/YELLOW) Inhibitor Switch (Goes to B25 #9)
    10 - (BLACK/RED) Constant Power (Goes to MPI Fuse on Positive Battery Terminal)

    Tak wygląda schemat przekaźnika, który powinien byc podpięty, a którego nie posiadam:
    Mitsubishi Eclipse - Podłączenie przekaźnika pompy paliwa

    A tak wygląda przekaźnik, który posiadam, do którego chciałbym wpiąc powyższe 9 kabli:
    Mitsubishi Eclipse - Podłączenie przekaźnika pompy paliwa