Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

romet 797 - temperatura cylindra

25 Apr 2014 14:59 2985 15
  • #1
    User removed account
    User removed account  
  • #2
    pawel0414
    Level 20  
    Czym mierzysz temperaturę ? Zbyt uboga mieszanka , może powodować przegrzewanie się cylindra.
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    Staszek49
    Level 35  
    Czy po zmianie cylindra i tłoka regulowałeś lub zmieniałeś gaźnik. Wydaje mi się, że dobrze byłoby zmienić dysze w gaźniku tj. na nieco większe. Czy dałeś właściwy olej silnikowy i w odpowiedniej ilości. Na początek nie katuj silnika, musisz go dotrzeć i nie bierz pasażerów. Czy skuter odblokowany, bo jeśli nie to osiągasz właściwą prędkość. Jeśli jednak to uczynisz, to spodziewaj się kłopotów ze strony drogówki i na badaniach technicznych, bo nie będzie już odpowiadał kryteriom motoroweru. Sprawdź, czy masz osłony cylindra, bo nie będzie dobrego chłodzenia.
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    pawel0414
    Level 20  
    chrust58 wrote:
    ustawienie zapłonu
    To nie motorynka , tutaj zapłon jest elektroniczny bez możliwości regulacji ( ew. tuningowy klin ).
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    pawel0414
    Level 20  
    Twój silnik to kopia minarelli AC (leżący) czyli bardzo dobrego włoskiego silnika. W związku z tym wiele części tuningowych markowych pasuje do twojego modelu. Jeśli chcesz przyśpieszyć skuter polecam na początek sportowy wydech (Yasuni R , Stage6 Pro Replica , Laser X PRO itp - pod cylinder 70cm3) , cylinder 70cm3 ale markowy (Malossi , Stage6, Polini) a nie chińskie non name z alledrogo, które będzie gorsze od nominału. Do tego obowiązkowo większy gaźnik np. Dellorto 17,5 mm i jeśli potrzeba to zmieniony filtr powietrza na gąbkowy.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    pawel0414
    Level 20  
    Na tulei może być pierścień , który należy usunąć. Sprawdź również czy nie ma żadnej blokady na tłumiku . Moduł ci nie odcina ?
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #13
    pawel0414
    Level 20  
    Tak, choć może być jeszcze za wariatorem przykręcona blaszka, która nie pozwala na pełny ruch rolek. Moduł jeśli jest zablokowany to słychać, że odcina zapłon. Należy go wymienić na odblokowany, ale u Ciebie raczej na nim nie ma blokady.
  • #14
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #15
    pawel0414
    Level 20  
    Nie. Od 4t zaniży ci tylko osiągi.
  • #16
    User removed account
    User removed account