Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra 1.4 C14NZ - Raz odpala raz nie - prąd/masa

26 Kwi 2014 18:30 1383 9
  • Poziom 8  
    Witam, otóż mój problem jest następujący. W aucie wymieniłem silnik, (podczas zmiany zniknęła gdzieś masa od centralki gazu - została poprowadzona od aku)
    Jeździł jakiś czas, ale ostatnio zaczęły się problemu.
    Przejechałem pewnego dnia z 20km, po czym poszedłem do pracy, wracam i auta nie udaję się uruchomić. Dzwonię, po znajomego, żeby mnie zholował. W trakcie holu, szarpnęło i zgasły światła. Zatrzymałem się i szukam przyczyny, szturchnąłem gdzieś przy klemach i światła się zapaliły, wchodze do auta i jak gdyby nic zapalił.
    Przejechałem może z 500m i zgasł, to samo i zapalił i udało mi się dojechać do domu.
    Rano chce odpalić i nie ma szans. Zabrałem się za czyszczenie klem, i masy tej przy reflektorze. Wchodzę samochód - samochód zapalił, przejechałem się i na progu zwalniającym samochód zgasł. I już nie mogę go uruchomić, próbwałem, ruszałem i nic.

    Kontrolki, rozrusznik wszystko elegancko kręci. To samo na benzynie i na gazie.
    Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.

    Dodam, że pomiędzy minusem aku, a jakąkolwiek masą są około 3ohmy. Np na tej od modułu, w jakimś poradniku jest, że powinno być zero.
  • Poziom 11  
    Spróbuj zamienić akumulator może ma uszkodzenie
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    lpu napisał:
    Spróbuj zamienić akumulator może ma uszkodzenie

    Bzdura, bo:

    Zniewoleniec napisał:
    Kontrolki, rozrusznik wszystko elegancko kręci.


    Kolega Autor raczy napisać jaka Astra i który rocznik.
  • Poziom 8  
    Witam Ponownie, masy poczyszczone i posprawdzane.
    Akumulator jest świeży.

    Dzisiaj poszedłem po auto, byłem przygotowany na holowanie, ale odziwo bez problemu zapalił. Nie wiem o co tu chodzi, chciałbym to rozwiązać jakoś, bo zgaśnie gdzieś dalej i koniec.
    Astra rok 92, 1.4 silnik, na aparacie.
    Oprócz tego zapalił się check i wyskoczył błąd nr 15.

    A i jeszcze na działającym silniku ruszałem czym się dało, ale jakoś nie zgasł.
  • Moderator Samochody
    Zniewoleniec napisał:
    pomiędzy minusem aku, a jakąkolwiek masą są około 3ohmy

    To bardzo dużo. Bez żadnych przyrządów można znaleźć gdzie jest słaby kontakt, bo się będzie grzać.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Zakładając, że miernik skalibrowany... Kolega poda ile pokazuje sam miernik po zwarciu końcówek pomiarowych. Ten wynik trzeba będzie odjąć od wyniku pomiaru na samochodzie.
  • Poziom 8  
    aaa to inna sprawa. Jeśli tak to wychodzi koło 0,1 ohma po odjeciu. Choć wiadomo, że to żaden miernik laboratoryjny czy metex.

    Jak narazie samochód poprawnie odpala i nie ma żadnych problemów.

    Może też być tak, że winę ma tutaj ten zestaw cewka/wzamcniacz zapłonu?
  • Poziom 25  
    Zniewoleniec napisał:
    Oprócz tego zapalił się check i wyskoczył błąd nr 15.


    Fehlercode 15- Kühlmitteltemperatursensor - czyli czujnik temperatury silnika-ten na kolektorze ssącym z tyłu -dwu-pinowy

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jak jest zimny , to odpali?
  • Poziom 8  
    Zapali. tyle, że przed chwilą odpalałem i już nie było tego błędu.